AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 http://emilietommerberg.com/date-look/ Noen som vet hvilken skjorte hun har på seg, og hvor man får tak i den? Anonymous poster hash: adfa6...141
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 spør henne? Anonymous poster hash: c71b5...bb4
Drizzt Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 For en tåpelig måte å reklamere for bloggen sin. 1
outkast Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 For en tåpelig måte å reklamere for bloggen sin. Hvordan kan du påstå at det er henne? Hæ, det vet du jo ikke? Hva i helv 1
Drizzt Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Hvordan kan du påstå at det er henne? Hæ, det vet du jo ikke? Hva i helv Jeg nekter å tro at en alminnelig leser av bloggen kommer til å starte en tråd her om dette istedet for å spørre selve bloggeren. Jeg nekter å tro folk er så dumme. 1
Pene sko... Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Kan minne litt om en slags safari-skjorte. Endret 6. februar 2014 av Pene sko...
outkast Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Jeg nekter å tro at en alminnelig leser av bloggen kommer til å starte en tråd her om dette istedet for å spørre selve bloggeren. Jeg nekter å tro folk er så dumme. Kan jo være at bloggeren ikke har svart, og at hun derfor spurte her i tilfelle noen visste det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå