Diva Skrevet 23. mai 2004 #1 Skrevet 23. mai 2004 Uff, vet ikke helt hvor jeg skal begynne... Ønsker andres synspunkter på hva en person med lys hud med rødlig tendens og gullblondt hår kan bruke av farger (når det gjelder make-up). Har en ganske frisk farge i ansiktet, men er ellers blek av natur Av farger på klær så foretrekker jeg svart, hvitt, pastellrosa, pastellblå, beige, ehm, tjaaa. I allefall : Noen forslag til farger jeg kan bruke i øyenskygge og lebestift / lipliner ? Jeg har stort sett bare brukt lyse jordfarger på øyenskygge, og i lebestift bruker jeg lyse rødbrune/gyllne farger med litt skimmer i, og rosa / røde / gullfargede transparente farger i gloss. Jeg savner noe mer "sprekt" uten at det blir oversminket, selvfølgelig. Bruker kun lyst pudder, og brun mascara. Ikke rouge, da kinnene mine er rødlige nok Ser så utrolig mange farger som ser flotte ut fortida, og jeg har veldig lyst til å være litt mer "daring". Men jeg er så fryktelig usikker på hva osm kler meg. Å spørre i parfymerier om hva de tror, har gått galt x antall ganger, siden de foreslåtte farger ser fullstendig feil ut på meg. Sånn, før jeg oppsøker en proff make-up artist, kan noen hjelpe meg litt ? Jeg føler meg så kjeeeedelig i ansiktet! Takker og bukker for inspill :D
:-) anna Skrevet 23. mai 2004 #2 Skrevet 23. mai 2004 Mitt luretriks er å følge med på når forskjellige sminkemerker har demonstrasjoner på Glassmagasinet og Steen og Strøm. (Du kan ringe og høre) Da kan du nemlig booke deg tid til å bli sminka av en skikkelig make up artist. Helt gratis. Hun vil sminke deg med sminke fra det merket hun jobber for, men forklare deg hva du bør gjøre, og hvilke farger som er riktige for deg. Har gjort det mange ganger!! Og om du liker sminken hun legger på deg, så har du allerede tips til sminke du bør kjøpe.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2004 #3 Skrevet 23. mai 2004 Er det deg på bildet, Diva? Fin Diva Anna har rett. Aldri spør parfymeridamene. De vet ikke hva de gjør og mer er det ikke å si om den saken. Makeup-artistene til de forskjellige merkene er der for å selge den sesongens look. Spesifiser at du ikke vil ha noe fancy som ser bra ut der og da, men som ikke fungerer ellers. Fortell at det er en frisk dagmakeup du er ute etter. Ikke la deg lure til å kjøpe noe du innerst inne vet at du ikke kommer til å bruke. Manipulering er en del av deres jobb Det er umulig å "planlegge" en makeup uten å ha et menneske fysisk foran seg, fordi det er så mange faktorer som spiller inn. Stil, nyanser, ansiktstrekk, personlighet, hud, teint, hårfarge +++ Jeg vet.
Diva Skrevet 23. mai 2004 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2004 Er det deg på bildet, Diva? Fin Diva Nei I wish! Det er bilde av Tricia Penrose som spiller Gina Ward i serien "Med hjartet på rette staden". Hun er så pen Har hatt samme sveisen før da ;-) Tusen takk for svar, begge to Enda så opptatt jeg er av sminke og trender, så hadde jeg ikke tenkt tanken om "prøvesminking" Det var en god idè! Skjønner at det er vanskelig å foreslå farger etc når en ikke ser personen framfor seg.... Er kanskje litt søkt å spørre om, men jeg har i allefall fått en idè om hva jeg kan gjøre nå :D Tenker jeg skal en tur ut å sondere terrenget til uken D :D
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2004 #5 Skrevet 23. mai 2004 Nå forestiller jeg meg at du ser sånn ut Fortell hvordan det gikk etter du har vært hos noen.
Diva Skrevet 23. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2004 Hehe... Jeg skal si hvordan det går! Gleder meg allerede : - ) God kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå