Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har formatert maskinen etter en del kluss og nå får jeg ikke den til å virke som den skal lengre. Problemet begynner når jeg skal innstalerer msi vga driver. Får beskjed at programmet kan komme i konflikt med xp og at det ikke er godkjent til xp'en. Etter jeg har innstalert msi driveren, begynner maskinen å starte på nytt om igjen og om igjen. Har geforce fx 2500.

Har og en gainward driver som jeg har prøvd, men får beskjed at "there is no correct device for this cd"

Bortsett fra skjermdriver og lyddriver , hvilke andre drivere trenger jeg? :oops:

Takker på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk forresten opp en blåskjerm (første blåskjerm:)med følgende feilmelding; IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Gjest Anonymous
Skrevet
Fikk forresten opp en blåskjerm (første blåskjerm:)med følgende feilmelding; IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

...som i dette tilfellet betyr "skjermdriveren har krasjet, noe som kan bety at det er noe galt med den, eller at det er feil driver".

Prøv Nvidias egen driver ("ForceWare") til GeForce-kortene; du kan laste den ned her.

Gjest Anonymous
Skrevet

Og når det gjelder dette:

Bortsett fra skjermdriver og lyddriver , hvilke andre drivere trenger jeg? :oops:

...så trenger du drivere til ting som du har i maskinen, og som Windows ikke har innebygde drivere for. Og hva er så det? Det kommer an på hvilken maskin du har.

Hvis du finner veien inn i Enhetsbehandling, så er der en oversikt over alt du har i maskinen. Hvis ingen av enhetene er merket med gult spørsmålstegn, og maskinen forøvrig fungerer greit, trenger du ingen flere drivere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...