Gå til innhold

Plutselig nekt på valentinsdagen? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vår fjerde valentinsdag, og vi har aldri feiret den voldsomt. Bare gitt hverandre noen småting og vært ekstra romantiske, noe vi også har vært hver dag ellers. Jeg elsker å gi ting, og har aldri vært kravstor og er ikke interessert i dyre gaver. Nå har han plutselig sagt at i år får jeg ikke noe, sorry. Wtf? Jeg har allerede spesialbestilt gave til han, noe han vet. Syns det er veldig rart at han plutselig bare nekter å feire dagen i såpass liten grad som vi har pleid? Jeg forventer jo ikke smykker og gull, bare et kort hadde vært ålreit, for å vite at han bryr seg.

Syns det er en veldig rar ting å si nå, nesten 2 uker før? Han har også vært svært lite romantisk de siste månedene, veldig unngående. Han har blitt skikkelig lat når det gjelder romantikk, gidder ikke å svare ordentlig på "jeg elsker deg" når jeg sender melding, bare "ilu" :S Skjønner virkelig ikke hva han vil, ble helt paff da han sa helt ut av det blå "du får ikke noe valentinsgave da".

Hva tror dere? Er han bare blitt lat, mistet forelskelsen, funnet seg en annen? Føler jeg bare overanalyserer hele greia...

Anonymous poster hash: 15ee9...376
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være han har en plan men ønsker det skal være en hemmelighet, ellers hører det ut som han begynner å bli lei.

Skrevet

Har han lite penger?

Anonymous poster hash: 163f3...bdb

Skrevet

Har han lite penger?

Anonymous poster hash: 163f3...bdb

Nei, helt normal økonomi. Noe som ikke koster noe hadde også gjort meg glad, så går ikke på penger. Utrolig slem måte å si det på i hvert fall.

ts

Skrevet

Dette er vår fjerde valentinsdag, og vi har aldri feiret den voldsomt. Bare gitt hverandre noen småting og vært ekstra romantiske, noe vi også har vært hver dag ellers. Jeg elsker å gi ting, og har aldri vært kravstor og er ikke interessert i dyre gaver. Nå har han plutselig sagt at i år får jeg ikke noe, sorry. Wtf? Jeg har allerede spesialbestilt gave til han, noe han vet. Syns det er veldig rart at han plutselig bare nekter å feire dagen i såpass liten grad som vi har pleid? Jeg forventer jo ikke smykker og gull, bare et kort hadde vært ålreit, for å vite at han bryr seg.

Syns det er en veldig rar ting å si nå, nesten 2 uker før? Han har også vært svært lite romantisk de siste månedene, veldig unngående. Han har blitt skikkelig lat når det gjelder romantikk, gidder ikke å svare ordentlig på "jeg elsker deg" når jeg sender melding, bare "ilu" :S Skjønner virkelig ikke hva han vil, ble helt paff da han sa helt ut av det blå "du får ikke noe valentinsgave da".

Hva tror dere? Er han bare blitt lat, mistet forelskelsen, funnet seg en annen? Føler jeg bare overanalyserer hele greia...

Jeg vil tro at enten så planlegger han noe til deg, noe litt mer enn han har gjort før, og ønsker å overraske deg skikkelig! eller så vil jeg tro han er lei...:( Håper ikke det sistnevnte!

Skrevet

Spesialbestilt gave høres jo ikke lite ut?

Men håper han bare lurer deg, og egentlig har planlagt noe. Om han vet at du har bestilt noe til deg, så kunne han nå ha ordnet noe til deg også selv om han ikke egentlig ønsker å feire valentinesdag.

Skrevet

Spesialbestilt gave høres jo ikke lite ut?

Men håper han bare lurer deg, og egentlig har planlagt noe. Om han vet at du har bestilt noe til deg, så kunne han nå ha ordnet noe til deg også selv om han ikke egentlig ønsker å feire valentinesdag.

Neida, kostet ikke stort :)

Uff, håper det. Men han vet at jeg hater overraskelser og at jeg har nerveproblemer for ting jeg ikke kan kontrollere. Nei, nå ble jeg bekymret... Møkkadag. Skal jeg fortsatt gi han gaven min?

ts

Skrevet

Neida, kostet ikke stort :)

Uff, håper det. Men han vet at jeg hater overraskelser og at jeg har nerveproblemer for ting jeg ikke kan kontrollere. Nei, nå ble jeg bekymret... Møkkadag. Skal jeg fortsatt gi han gaven min?

ts

Ja, det synes jeg :) du gir vel ikke gaver bare for å få gave tilbake?

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han gir deg en OPPLEVELSE?;)

Skrevet

Dette er vår fjerde valentinsdag, og vi har aldri feiret den voldsomt. Bare gitt hverandre noen småting og vært ekstra romantiske, noe vi også har vært hver dag ellers. Jeg elsker å gi ting, og har aldri vært kravstor og er ikke interessert i dyre gaver. Nå har han plutselig sagt at i år får jeg ikke noe, sorry. Wtf? Jeg har allerede spesialbestilt gave til han, noe han vet. Syns det er veldig rart at han plutselig bare nekter å feire dagen i såpass liten grad som vi har pleid? Jeg forventer jo ikke smykker og gull, bare et kort hadde vært ålreit, for å vite at han bryr seg. Syns det er en veldig rar ting å si nå, nesten 2 uker før? Han har også vært svært lite romantisk de siste månedene, veldig unngående. Han har blitt skikkelig lat når det gjelder romantikk, gidder ikke å svare ordentlig på "jeg elsker deg" når jeg sender melding, bare "ilu" :S Skjønner virkelig ikke hva han vil, ble helt paff da han sa helt ut av det blå "du får ikke noe valentinsgave da". Hva tror dere? Er han bare blitt lat, mistet forelskelsen, funnet seg en annen? Føler jeg bare overanalyserer hele greia... Anonymous poster hash: 15ee9...376

Din intuisjon er helt sikkert riktig - han er på vei ut:(

Anonymous poster hash: 7b80e...b59

Skrevet

Kanskje han gir deg en OPPLEVELSE? ;)

Nei, han kommer nok til å slå opp. Han var utrolig frekk og irritabel i kveld, da vi endelig begge to hadde fri samtidig og jeg tenkte vi skulle kose oss. Bare sur, og gikk og la seg etter 30 min. Takk for positive tanker, men det er nok dessverre feil :(

ts

Skrevet

Huff, så trist :( Dette høres ikke noe bra ut.. Og skjønner at du blir lei deg når han sier det helt plutselig uten grunn. Det høres ut som om det ligger endel mer bak når han oppfører seg på den måten, du nevner jo andre eksempler. Det kan være noe av det du nevner, men det trenger ikke nødvendigvis være at det har noe med forholdet deres å gjøre, vet om flere som har oppført seg sånn om de har blitt deprimerte. Men eneste måten du kan finne ut av dette på er å snakke med han, virker jo som om denne situasjonen tar på deg og :hug:

Skrevet

Hmm. Jeg synes ikke gave fra ham eller ei skal ha noe å si for om du gir gaven din til ham. Men her høres det jo ut som det er andre ting å fokusere på. Finn et tidspunkt han er relativt våken, avslappet, har fått i seg noe mat og er i greit humør, og få snakket med ham.

Anonymous poster hash: f6003...1c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...