Teardrop Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Noen som har prøvd en Delayspray til han? Vi har prøvd Superhero sin, men den var totalt ubruklig. Trenger tips. Gjerne med link.
Adina Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 har hørt at Promax skal fungere bra, men siden jeg ikke er mann, har jeg begrenset med egen erfaring.... http://shop.erotikknett.no/Lyst-&-potensmidler/For-han/Promax Tror det selges i mange andre butikker også Et alternativ som kan være effektivt for mange er å bruke kondom. Eller man kan trene, trening av PC muskel og litt start/stopp øvelser brude gjøre det mulig for ham å holde lenger, men det krever jo litt tid å se resultater. For andre kan det være en ide å ta seg en håndjager en liten stund før man har sex (men såpass lenge før at man ikke har problemer med å få den opp da)
TLKH Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Kommern for fort kan han trene musklene i underlivet. En god teknikk er mye masturbering / teasing og knipe igjen og holde igjen urinet når han er på do. Jeg trente veldig mye på dette å nå varer jeg rundt 1-2 timer før dama er lei. Hun kommer jo gjerne 2-4 ganger før jeg føler jeg kan komme. Vil være sikker på at hun er fornøyd (a)
TLKH Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Med runking da mener jeg også selvfølgelig at han kan gjøre dette under sex også egentlig om du er med på det men er lettere for han å gjøre det selv i starten. Runke så lenge som mulig er hovedinngrediensen her. Til han nesten kommer for så å holde igjen vente litt også starte på nytt. Da føles det bare bedre og bedre for hver gang han unlater å komme etter å holdt på en time må han ha en sterk vilje for du vil helst bare komme pga de deilige følelsene
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 har hørt at Promax skal fungere bra, men siden jeg ikke er mann, har jeg begrenset med egen erfaring....http://shop.erotikknett.no/Lyst-&-potensmidler/For-han/Promax Tror det selges i mange andre butikker også Et alternativ som kan være effektivt for mange er å bruke kondom. Eller man kan trene, trening av PC muskel og litt start/stopp øvelser brude gjøre det mulig for ham å holde lenger, men det krever jo litt tid å se resultater. For andre kan det være en ide å ta seg en håndjager en liten stund før man har sex (men såpass lenge før at man ikke har problemer med å få den opp da) start/stopp øvelser anbefales ja, kjæresten min er blitt helt rå på det og kan holde ut ganske lenge, pluss at han kan komme nesten på kommando! Anonymous poster hash: ffd81...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå