rox Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Nå har jeg bare topper og tynne gensere fra billigkjeder, og jeg er så lei av at de går opp i sømmene og mister form og farge. Så, hvilke butikker/merker har basisklær av god kvalitet? Tenker hovedsaklig på overdeler.
skyflakes Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 (endret) Jeg liker Samsøe, Inwear, Part Two, Second Female og Filippa K Veldig greie basic t-skjorter, singletter evt cardigan. Syns hvertfall samsøe sine sitter veldig bra, og har fin form til å "bare" være en t-skjorte Endret 5. februar 2014 av skyflakes 1
Gjest Lille-pus Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 John Smedley, - både bomull, ull, kashmir og silke variantene er gode produkter. - de har forøvrig salg nå, og denne helgen er det free shipping så du kan gjøre gode kjøp. Leveranse med DHL så her går det fort! Andre gode kjøp (designervarer) kan du også finne hos italienske Yoox og hos Matchesfashion.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 John Smedley, - både bomull, ull, kashmir og silke variantene er gode produkter. - de har forøvrig salg nå, og denne helgen er det free shipping så du kan gjøre gode kjøp. Leveranse med DHL så her går det fort! Andre gode kjøp (designervarer) kan du også finne hos italienske Yoox og hos Matchesfashion. Hvordan er cardiganene fra John Smedley i størrelsene? Ligger egentlig mellom 38-40 i str, bruker både M og L (kommer an på passform og merke). Anonymous poster hash: 201c6...5a6
Gjest Lille-pus Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 (endret) Hvordan er cardiganene fra John Smedley i størrelsene? Ligger egentlig mellom 38-40 i str, bruker både M og L (kommer an på passform og merke).Anonymous poster hash: 201c6...5a6 Jeg bruker 70E i BH, og i John Smedley sine varer er jeg en S som tilsvarer britisk size 10. - så liker jeg at cardigans følger kroppens linjer. Du er ikke så stor at det gjør noe, og jeg ville brukt BH størrelsen sammenliknet med min som en god pekepinn Umiddelbart ville jeg tippe at M er din perfekte størrelse. Edit: sjekket litt, og størrelsene er disse; XS - britisk size 8 - dansk 34 S - britisk size 10 - dansk 36 M - britisk size 12 - dansk 38 L - britisk size 14 - dansk 40 XL - britisk size 16 - dansk 42 XXL - britisk size 18 - dansk 44 Endret 22. februar 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 201c6...5a6
Løvefrøken Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Elsker singlettene fra Vila! Butikken har vel skifta navn til objekt nå, i alle fall her. Men de er billige, tåler mange vask, og er såpass lange at jeg ikke "går av på midten" Endret 23. februar 2014 av Løvefrøken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå