Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere reagert om typen deres fortsatt er venn med ekser på face? Jeg har selvfølgelig vært å snoket på dem og jeg ser at samboeren liker statuser og bilder av dem. Når jeg sjekket liksene på noen av hans bilder og statuser ser jeg at eksene liker tilbake. Litt snodig spør du meg. Jeg har ikke ekser på vennelisten min, og enda mindre hadde jeg trykket liker på bildene deres. Føler at om det er slutt så er det slutt og da kutter man kontakten helt, med mindre det er barn inni bildet, noe det ikke er.

Hva mener dere? Kan jo ikke vite om han faktisk sitter å chatter med dem eller hva han gjør.

Anonymous poster hash: b9e91...858
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker det kommer litt an på hvor lenge siden det er siden det ble slutt.

Jeg har to ekser som venn på facebook, begge fra da jeg gikk på videregående.

Begge har nye kjærester, og jeg har også møtt kjæresten til han ene. Det var hyggelig.

Anonymous poster hash: 57b34...817
  • Liker 1
Skrevet

Det er en uting å ha kontakt med mindre en har supervenner og har barn.

Anonymous poster hash: 471c1...661
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er trygg på at kjæresten er interessert i meg, og ikke i eksene sine. Han er venner med dem på facebook, men tror ikke han bruker så mye tid inne på profilene deres. Og om han gjør det - er det så farlig? Det er jo faktisk personer han har brydd seg om, og delt en del av livet sitt med?

Jeg snoker gjerne på ekser sine profiler uten å være hemmelig forelsket i dem, men om jeg liker et bilde betyr det aldri mer enn "haha, morsomt" eller noe sånt =)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker det kommer litt an på hvor lenge siden det er siden det ble slutt.

Jeg har to ekser som venn på facebook, begge fra da jeg gikk på videregående.

Begge har nye kjærester, og jeg har også møtt kjæresten til han ene. Det var hyggelig.

Glemte å nevne at jeg nå er 27. De to jeg nevner i innlegget var jeg sammen med da jeg var 18-19.

Skrevet

Jeg er trygg på at kjæresten er interessert i meg, og ikke i eksene sine. Han er venner med dem på facebook, men tror ikke han bruker så mye tid inne på profilene deres. Og om han gjør det - er det så farlig? Det er jo faktisk personer han har brydd seg om, og delt en del av livet sitt med?

Jeg snoker gjerne på ekser sine profiler uten å være hemmelig forelsket i dem, men om jeg liker et bilde betyr det aldri mer enn "haha, morsomt" eller noe sånt =)

Men det er ikke morsomme bilder. Det er selvportrett av dem.

Anonymous poster hash: b9e91...858

Skrevet

Kjæresten min er venn med sine ekser på facebook. Han har også kontakt med dem som venner. Synes det er fint at han har et bedre forhold til sine ekser enn jeg har til min siste. Ser ikke noe galt i at han har kontakt med de. Stoler selvsagt på typen. Hadde jeg ikke gjort det hadde forholdet vært ganske dødfødt uansett.

• Liker 1
Skrevet

Seriøst, TS: Voks opp!

Anonymous poster hash: 5e2d8...c5c
  • Liker 5
Skrevet

Kjæresten min er venn med eksene sine på facebook, og det er ikke noe som plager meg. Han kan godt like bildene deres, eller komentere dem, for min del. Det er såpass lenge siden det ble slutt mellom dem at jeg ikke er redd for at det skal skje noe.

Vi har jo også besøk av dem, en gang i blandt, noen av dem ligger over når de først er her også siden de bor et stykke unna. Hyggelige og fine damer er de :)

Anonymous poster hash: b8b38...92f
Skrevet

Hvorfor i all verden skal dem være venner på Facebook? DU er jo kjæresten hans og fortid er faktisk fortid. Hun delte noe med han som du nå deler med han (sex).

Du vet jo ikke om de snakker og hva de snakker om..

Anonymous poster hash: 9669e...c25

• Liker 1
Skrevet

Streken går for meg å ha dem der som venn i det hele tatt, er en selvfølge for meg at man sletter tidligere ekser fra slike ting når man går inn i et seriøst forhold.

Skrevet

Hvorfor skal man nødvendigvis ha et så hatsk forhold til eksene?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i all verden skal dem være venner på Facebook? DU er jo kjæresten hans og fortid er faktisk fortid. Hun delte noe med han som du nå deler med han (sex).

Du vet jo ikke om de snakker og hva de snakker om..

Anonymous poster hash: 9669e...c25

Hvorfor skal man slette all fortid bare fordi man har en fremtid som er med en annen person?

og jeg bryr meg ikke om hva han snakker med sine ekser om. Han kan da få snakke med sine venner som han ønsker, ekser eller ei.

Jeg snakker med mine venner også, og jeg har venner av begge kjønn fordi om hannkjønna ikke er ekser.

Streken går for meg å ha dem der som venn i det hele tatt, er en selvfølge for meg at man sletter tidligere ekser fra slike ting når man går inn i et seriøst forhold.

seriøst?

Trodde jeg var et til tider sjalu monster jeg... og det er jeg vel også, men har samtidig en fungerende rasjonell hjerne som gjør at jeg sjelden agerer på irrasjonell sjalusi.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvorfor skal man slette all fortid bare fordi man har en fremtid som er med en annen person?

og jeg bryr meg ikke om hva han snakker med sine ekser om. Han kan da få snakke med sine venner som han ønsker, ekser eller ei.

Jeg snakker med mine venner også, og jeg har venner av begge kjønn fordi om hannkjønna ikke er ekser.

seriøst?

Trodde jeg var et til tider sjalu monster jeg... og det er jeg vel også, men har samtidig en fungerende rasjonell hjerne som gjør at jeg sjelden agerer på irrasjonell sjalusi.

For meg og min kjære er det begge en selvfølge hvertfall, og ser ikke noe poeng i at man skal ha dem der når man innleder noe seriøst. Handler vel mer om respekt for den andre enn nødvendigvis sjalusi.

Red: Autocorrect.

Endret av Pheel
  • Liker 1
Skrevet

For meg og min kjære er det begge en selvfølge hvertfall, og ser ikke noe poeng i at man skal ha dem der når man innleder noe seriøst. Handler vel mer om respekt for den andre enn nødvendigvis sjalusi.

Red: Autocorrect.

Så du mener at typen ikke respekterer meg tilstrekkelig fordi han har kontakt med sine ekser?

jaja, deg om det.

Jeg deler ikke din oppfatning ;)

Skrevet

Så du mener at typen ikke respekterer meg tilstrekkelig fordi han har kontakt med sine ekser?

jaja, deg om det.

Jeg deler ikke din oppfatning ;)

Nei, det hadde ikke vært ok overhodet for min del.

Skrevet

Helt normalt for voksne folk å ha ekser på facebook.

Anonymous poster hash: 12d15...ced
  • Liker 3
Skrevet

Nei, det hadde ikke vært ok overhodet for min del.

Hva med andre venner av motsatt kjønn? er det også et nei nei hos deg?

Jeg forventer da ikke at typen ikke skal ha en fortid, og at han er venn med sin fortid er ikke negativt i min bok. Jeg har en ærlig, snill og hensynsfull kjæreste som jeg stoler på. Da er ikke ekser som venner noe problem.

Skrevet

Jeg klarer helt fint å være venn med x'ene mine. Hadde ikke hatt problemer om kjæresten min (om jeg får en :fnise: ) hadde hatt xene sine på facebook og hadde vært venn med dem. Grunnen til det er fordi jeg vet at det går fint ann å bare være venner, uten at det nødvendigvis hadde vært noe mer enn det.

Skrevet

Jeg blir skjokkert her.
Er folk så opptatte av at hvis man har hatt et forhold med noen som tok slutt så er det null kontakt for evig tid etterpå?
Nei vettu hva, jeg kommer alltid til å ha eksene mine på facebook. Det er gøy å se hvordan det går med dem osv, for jeg har jo ikke noe imot dem.
Hadde sletta dem hvis det hadde endt dårlig, men for meg så har det bare vært rolige brudd så jeg ser ikke vitsen med å slette dem fra vennelista på et nettsted fordi jeg har hatt en periode i livet mitt med dem som nå er over.

Anonymous poster hash: cb9d6...069
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...