beatbeckham Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Hei! Jeg traff kjæresten min for første gang den 18 september 2013. Siden har vi vært MYE sammen. Vi ble sammen først 30 november, men er ikke offisielt sammen på facebook. Jeg er ubeskrivelig forelsker i henne og glad i henne. Aldri vært glad i noen jente så mye som henne. Nå bare føler jeg at jeg elsker henne. Jeg tenker hvertfall bare vært at jeg er kjemepeglad i henne. Er det for tidlig å si at jeg elsker henne?
Fuglen Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Det er da ikke "for tidlig" hvis du virkelig elsker henne??
JamesHardy Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Det er ingen grunn til å holde tilbake det man føler.
Strikkesokken Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Når du elsker henne så sier du det Finnes ikke noe fasitsvar på dette. Bare forbered deg på at hun muligens ikke er klar for å si det tilbake (hun burde ihvertfall ikke si det før hun mener det). Min eks sa det til meg etter en uke..det var litt vel tidlig for min del, men han var en spesiell type
beatbeckham Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2014 (endret) Okei, tusen takk Men synes dere at jeg heller skal vente til Valentinsdagen.. Tenkte hvertfall å fyre opp fyrverki foran jenta... (ps: vet at dety er ulovlig) Endret 3. februar 2014 av beatbeckham
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Hehe, første gang jeg sa "Jeg elsker deg" til noen så fikk jeg svaret "Nei det gjør du ikke". Andre gangen jeg sa jeg elsket noen så hadde jeg vært i lag med mannen min i 3 år Anonymous poster hash: bcb9c...11e
Gjest Awzm me Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Når du er sikker på at du elsker henne så kan du si det. Men da burde du være helt sikker på det også, veldig lett å tro at man elsker noen, når man egentlig bare er blindet av forelskelsen 1
beatbeckham Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2014 Tusen takk.. Skal jeg vente til valentinsdagen eller ikke?
Gjest smooch Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Føler du det er riktig og du er hundre prosent sikker på følelsene dine, så sier du det. Bare ikke si det i fylla! Det gjorde min kjæreste. Selv om det var sjarmerende på sitt vis, var det ikke helt slik jeg hadde sett det for meg. Selv om det ble bekreftet dagen etterpå. Synes du burde gå for et ''perfekt øyeblikk'' på valentinsdagen jeg! Det faller hun nok pladask for. Det hadde jeg gjort hvertfall Det er skikkelig klisje og sånt, men er hun typen, blir det nok ikke feil.
beatbeckham Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2014 Ok, fyrer opp noe fyrverkeri på valentisdagen eller no, så blir det perfekt tror jeg...
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #11 Skrevet 3. februar 2014 Hvis du elsker henne, så er det ikke noe i veien for å si det :-) Men VÆR sikker på at du faktisk elsker henne, og ikke bare er hodestups forelsket. De to er lette følelser og mikse. Jeg brant meg på det en gang, og sa til min nåværende eks at jeg elsket han, og i det jeg hadde sagt det fikk jeg skikkelig klump i magen, for da skjønte jeg at jeg bare var skikkelig forelska, og klarte ikke å skille de følelsene. Og vær forberedt på å ikke få de samme ordene tilbake. Kjæresten jeg har nå sa det til meg etter et halvt år ca, og jeg måtte bare svare da "Så koselig! Jeg er veldig glad i deg også. Elske er et veldig sterkt ord for meg, så jeg vil ikke si det før jeg er 100% sikker". Han virka småskuffa på begynnelsen, men når jeg forklarte han hvorfor så ble han bare glad. Og du kan TRO han ble glad når jeg sa det til han et par måneder senere ;-) Men jeg sporte litt av nå. Elsker du henne, så syns jeg det er fint at hun får vite det :-) Anonymous poster hash: 70921...06c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 Tusen takk.. Skal jeg vente til valentinsdagen eller ikke? Vet ikke hva slags type kjæresten din er, men hadde kjæresten min fyrt opp fyrverkeri og sagt at han elsker meg på valetines day (som ikke en gang er en dag vi feirer i Norge), så hadde jeg synes det var så påtatt og cheesy at jeg hadde blitt skuffa. Mitt tips er ikke å gjøre så mye ut av det. Spesielt siden hun kanskje føler seg presset til å si det tilbake eller får utrolig dårlig samvittighet av ikke å si det tilbake. Anonymous poster hash: 4a390...236 1
beatbeckham Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 3. februar 2014 Vet ikke hva slags type kjæresten din er, men hadde kjæresten min fyrt opp fyrverkeri og sagt at han elsker meg på valetines day (som ikke en gang er en dag vi feirer i Norge), så hadde jeg synes det var så påtatt og cheesy at jeg hadde blitt skuffa. Mitt tips er ikke å gjøre så mye ut av det. Spesielt siden hun kanskje føler seg presset til å si det tilbake eller får utrolig dårlig samvittighet av ikke å si det tilbake. Anonymous poster hash: 4a390...236 Takk for innlegget.. Fikk meg til å tenke.. Kanskje ikke på Valentinsdagen.. Blir i hvert fall klisje.. Men hadde fyrverkeri noe du ville satt pris på, tror du?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #14 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er faktisk uenig med alle som har svart deg. Jeg synes det er alt for tidlig å si at du elsker henne. Hadde kjæresten min sagt det etter så kort tid, ville det for meg bare vært bevis på at han ikke ante hva det ville si å elske noen. Det ville ikke betydd noen ting for meg. Anonymous poster hash: dae90...eb1 1
Cathrine88 Skrevet 3. februar 2014 #15 Skrevet 3. februar 2014 Fyrverkeri hadde vært en enorm turn-off for min del. 3
Gjest Pheel Skrevet 3. februar 2014 #16 Skrevet 3. februar 2014 (endret) Si det om du virkelig mener det, men fyrverkeri er noe som virkelig irriterer meg på randomme dager uten å ha gitt forvarsel. Finnes så mange dyr som er så redde for dette at folk er nødt til å dra vekk på hytta på nyttårsaften, og er ikke morsomt å bli bombardert med de resten av året (av en eller annen grunn vært en del av det her i hele januar). Endret 3. februar 2014 av Pheel 1
Barcelone Skrevet 3. februar 2014 #17 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er faktisk uenig med alle som har svart deg. Jeg synes det er alt for tidlig å si at du elsker henne. Hadde kjæresten min sagt det etter så kort tid, ville det for meg bare vært bevis på at han ikke ante hva det ville si å elske noen. Det ville ikke betydd noen ting for meg. Anonymous poster hash: dae90...eb1 For noe tull! Mannen min sa til meg at han elsket meg etter 4 uker og jeg følte det på samme måte. Har aldri falt så pladask for noen i hele mitt liv og var ikke et sekund i tvil om at jeg følte det samme som ham. Jeg elsker ham like inderlig om ikke mer den dag i dag. TS om du føler at du elsker denne jenta så er det absolutt ikke for tidlig og i det, men er enig med den over at å si det til fyrverkeri på Valentines day wirker cheezy og påtatt. Hadde ikke syntes det var romantisk i det hele tatt.
Gjest Makemeloveit Skrevet 3. februar 2014 #18 Skrevet 3. februar 2014 Okei, tusen takk Men synes dere at jeg heller skal vente til Valentinsdagen.. Tenkte hvertfall å fyre opp fyrverki foran jenta... (ps: vet at dety er ulovlig) Vet ikke om jeg er helt for fyrverkeri greien, jeg hadde antagelig løpt! Hehe. Ville absolutt sagt elsker deg på valentines dagen, åå så romantisk :D Og nei, det er ikke for tidlig.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #19 Skrevet 3. februar 2014 Takk for innlegget.. Fikk meg til å tenke.. Kanskje ikke på Valentinsdagen.. Blir i hvert fall klisje.. Men hadde fyrverkeri noe du ville satt pris på, tror du? Nei, jeg tror ikke det. Men jeg er redd fyrverkeri da, hehe Anonymous poster hash: 4a390...236
Marie90 Skrevet 3. februar 2014 #20 Skrevet 3. februar 2014 Bare si det naar som helst. Jeg er ikke saa opptatt av Valentine's og er enig i at det hadde foltes litt paatatt. For ikke aa snakke om at hvis hun ikke er klar for aa si det tilbake saa er det en veldig "presset" situasjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå