AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Hei, Jeg og moren min har bestemt oss for å lage en godteriavtale! Søtsaker/potetgull/brus kun på lørdager (eller en valgfri dag i uka?). Vi vil også få legge inn fysisk aktivitet, kanskje prøve å få til en treningsøkt 3 ganger pr uke. (teller sex som trening btw? ) Noen som har forslag til hva som bør være med i en slik avtale? Motivasjonsfaktorer/premie/straff? Varighet osv..? Takker for alle tips! Anonymous poster hash: 1f3aa...625
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Premien er vel at dere begge blir sunnere,får finere hud og muligens strammere kropp? Putt en tier hver i et syltetøyglass hver uke summen dere oppnår etter ett år feks kan være premien. Eller ett straffeglass kanskje? 50 kr, hver gang dere driter på draget. Anonymous poster hash: 8cf58...c63
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Premien er vel at dere begge blir sunnere,får finere hud og muligens strammere kropp? Putt en tier hver i et syltetøyglass hver uke summen dere oppnår etter ett år feks kan være premien. Eller ett straffeglass kanskje? 50 kr, hver gang dere driter på draget. Anonymous poster hash: 8cf58...c63 Ja, det er ingen dum ide Takk for svar! Flere ideer? Anonymous poster hash: 1f3aa...625
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Den som bryter avtalen først skylder den andre en pen sum med penger (slik at det virkelig kjennes for den som taper). Jeg og min kjæreste har denne avtalen. Potten er 5000kr. Den som taper skylder den andre. Og ingen bryter!!!! Har holdt på i et halvt år nå. Spiser snop/kaker/is/brus/kjeks osv lørdager, men resten av uken er det fyfy. Genialt for oss iallefall Anonymous poster hash: 7e149...d10
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Den som bryter avtalen først skylder den andre en pen sum med penger (slik at det virkelig kjennes for den som taper). Jeg og min kjæreste har denne avtalen. Potten er 5000kr. Den som taper skylder den andre. Og ingen bryter!!!! Har holdt på i et halvt år nå. Spiser snop/kaker/is/brus/kjeks osv lørdager, men resten av uken er det fyfy. Genialt for oss iallefall Anonymous poster hash: 7e149...d10 Oi, ja, jeg har virkelig ikke råd til å tape 5000,- fattig student som jeg er .. Hva om dere er bedt i bursdagsselskap, kaffelag etc. Ingen søte kaker eller brus da heller? Anonymous poster hash: 1f3aa...625
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå