Gå til innhold

overgang fra to-en dagdupp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt bl.a fra hs at en rutine endring tar to uker før den er etablert. Vi har sliti med nattesøvn i et drøyt år. Har prøvd legge sebere, ikke sove etter kl 14, gi mettebde mat til kvelds, avvent nattamming...til slutt ble vi enige om å prøve kun en dagsoving. Har holdt på i 5 uker. Barnet legges kl 19, sovner lett. På en god natt er hun kun våken i 03-tiden, ca 30min. Våkner kl 06. Siver fra 11-13 bhg. Er veldig sliten fra ca 16/1630 og fram til leggetid. Fikk inntrykk av dettw ville endre seg når rutinen var etablert. ..meb virker ikke slik. Legges barnet tidligere enn kl 19, er det morgen i 04-tiden......når vil ettermiddagen bli mer enn bare sutring og grining?

Anonymous poster hash: f0765...e2b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts....barnet er 15mnd

Har hørt bl.a fra hs at en rutine endring tar to uker før den er etablert. Vi har sliti med nattesøvn i et drøyt år. Har prøvd legge sebere, ikke sove etter kl 14, gi mettebde mat til kvelds, avvent nattamming...til slutt ble vi enige om å prøve kun en dagsoving. Har holdt på i 5 uker. Barnet legges kl 19, sovner lett. På en god natt er hun kun våken i 03-tiden, ca 30min. Våkner kl 06. Siver fra 11-13 bhg. Er veldig sliten fra ca 16/1630 og fram til leggetid. Fikk inntrykk av dettw ville endre seg når rutinen var etablert. ..meb virker ikke slik. Legges barnet tidligere enn kl 19, er det morgen i 04-tiden......når vil ettermiddagen bli mer enn bare sutring og grining?

Skrevet

Vi kutta til en for

2 mnd siden og vår kunne sikkert lagt seg for natta kl 17 og er veldig trett fra 17-ca 18.30 som er leggetid. Vi har godtatt at slik må det bare være og at det nok henger sammen med andre ting enn bare søvn også. Savner mamma og pappa om dagen, seperasjonsangst, jeksler det kan være så mye. Så lenge nattesøvnen fungerer ville jeg tenkt at dere er på rett vei.

Anonymous poster hash: bfa31...1ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...