Gjest Ciegus Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Noen som har en god ansiktsrens å anbefale? Jeg ville egentlig kjøpe den fra Phytomer som Hilde Christina anbefalte, men feelunique vil av en eller annen grunn ikke sende den til Norge. Hqhair.com sin side fungerer ikke for meg, uansett nettleser blir ikke ordren akseptert. Så tenkte jeg på Guinot one-step cleansing water. Prøver å finne den til under 200NOK. Amazon har den, men sender ikke til Norge. Fant den på parfyme-klikk.no, men de tar nesten 100 kr i porto. Dermed er den også uaktuell. Har tidligere brukt Decleor men det er helt krise for huden min nå. Har dere noen å anbefale til ca 200 kr totalt?
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 eBay er din venn! http://www.ebay.com/itm/Guinot-Cleansers-One-Step-Cleansing-Water-200ml-for-her-/360783569078?pt=UK_HeathBeauty_BathShowCons_RL&hash=item54006060b6 Guinot cleansing water, 159kr, free shipping. De har masse av Phytomer også til under 200lappen, vet ikke hvilken du tenkte på? Dersom du er en av dem som ikke liker/gidder registerere deg på eBay: get over it, og du kommer aldri til å bruke Amazon eller Feelunique igjen
Gjest Ciegus Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 (endret) Dersom du er en av dem som ikke liker/gidder registerere deg på eBay: get over it, og du kommer aldri til å bruke Amazon eller Feelunique igjen Det er ikke snakk om gidder ikke, det er snakk om TØR ikke! Ser for meg at jeg tar helt av om jeg først begynner å kikke. Men jeg får vel vurdere det. Edit: Og der var Phytomer bestilt! Takk. Endret 3. februar 2014 av Ciegus
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Det er ikke snakk om gidder ikke, det er snakk om TØR ikke! Ser for meg at jeg tar helt av om jeg først begynner å kikke. Men jeg får vel vurdere det. Edit: Og der var Phytomer bestilt! Takk. Det er sant det, det er stor fare for at man går bananas på eBay når man først begynner
vimsefrøken Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Noen som har en god ansiktsrens å anbefale? Jeg ville egentlig kjøpe den fra Phytomer som Hilde Christina anbefalte, men feelunique vil av en eller annen grunn ikke sende den til Norge. Hqhair.com sin side fungerer ikke for meg, uansett nettleser blir ikke ordren akseptert. Så tenkte jeg på Guinot one-step cleansing water. Prøver å finne den til under 200NOK. Amazon har den, men sender ikke til Norge. Fant den på parfyme-klikk.no, men de tar nesten 100 kr i porto. Dermed er den også uaktuell. Har tidligere brukt Decleor men det er helt krise for huden min nå. Har dere noen å anbefale til ca 200 kr totalt? De har Phytomer på Strawberrynet, og de shipper den til Norge :-)
Gjest Ciegus Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 De har Phytomer på Strawberrynet, og de shipper den til Norge :-) Finner det ikke jeg? Men jeg er ikke veldig godt kjent inne på den nettsiden heller.
Professor Orm Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Jeg liker godt Purete Thermale fra Vichy.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Jeg liker godt Purete Thermale fra Vichy. Uff, jeg fik et massivt kviseutbrudd av den. Anonymous poster hash: c269e...aad
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Uff, jeg fik et massivt kviseutbrudd av den. Anonymous poster hash: c269e...aad Opps, ser nå at det er mer enn én type av denne rensen. Jeg reagerte på 3 i 1 typen. Anonymous poster hash: c269e...aad
Britt Banditt Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 Selv om det står på produkter hos feelunique at de ikke sender til Norge, så gjør de det gjerne allikevel. I hvert fall var/er det sånn med Moroccanoil.
Professor Orm Skrevet 4. februar 2014 #11 Skrevet 4. februar 2014 Opps, ser nå at det er mer enn én type av denne rensen. Jeg reagerte på 3 i 1 typen. Anonymous poster hash: c269e...aad Opps, ser nå at det er mer enn én type av denne rensen. Jeg reagerte på 3 i 1 typen. Anonymous poster hash: c269e...aad http://www.vichy.no/Rensepleie/Renseskum-til-alle-hudtyper-PURETE-THERMALE/p3984.aspx Det er denne jeg mener i alle fall. Den skylles av huden og tørker ikke ut, ser ikke åssen den skal kunne forårsake kviser da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå