Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har naturlig lys blondt hår. Jeg farger ikke, bruker ingen stylingprodukter what so ever, og varmebehandler heller ikke oftere enn en gang i skuddåret.

Så det jeg lurer på er hva håret mitt trenger? Det kan da ikke være nødvendig med annet enn en veldig mild shampo? Det blir vel ikke så veldig møkkete når jeg ikke bruker noen stylingprodukter som skitt i lufta kan henge seg fast i? Og er det nødvendig med balsam for lukking av skjellag om jeg avslutter hårvasken i veldig kaldt vann? Jeg vil helst bruke så naturlige produkter som mulig.

Jeg har lest mye bra om kokosolje til hår, så jeg vurderer sterkt å prøve ut dette siden håret mitt er litt tørt og statisk nå på vinteren.

Alle tips tas imot med stor takk! :biggrin:

Anonymous poster hash: 8d6a8...bec
Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Ta et hårstrå og dra i det - om det knekker så fort du drar i det trenger du bare en standard fuktmaske, om hårstrået blir strukket og har en slags tyggegummieffekt før det blir dratt i to trenger du både en fuktmaske og en proteinmaske.

"Jomfru"hår trenger som regel ikke proteinmasker, men om du er naturlig blond kan det hende du trenger litt hjelp :)

Anbefaler deg å sjekke ut iherb for naturlige hårprodukter, der finner du kokkosnøttolje og alt annet du har bruk for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...