Gå til innhold

Slør - atter en gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer nå akkurat fra en vielse (utrolig nydelig), og jeg er selvsagt temmelig ivrig akkurat nå. (Godt det ikke er lenge igjen til august.)

Men så var det dette med slør da. Jeg begynte først med å si at jeg ikke skulle ha slør under noen omstendighet, men så fikk jeg etterhvert sansen for det og sammen med min forlover fant vi ut at jeg skulle ha slør til livet. Dette var jeg kjempefornøyd med og jeg synes det var akkurat passe. Men så...joda, så der jeg på en masse andre bilder av bruder som har laaaangt og nydelig slør. Og da slår det meg at dette jo er utrolig flott. Hun jeg så i dag hadde også lamgt slør, og dette er skikkelig fint til en brud.

Men hva synes dere egentlig, er det liksom greit å ha et slør som "bare" rekker til livet eller ser dette bare rart ut?

Gi meg noen tilbakemeldinger da, for jeg ble med ett så fryktelig usikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns kort slør er fint jeg :) Jeg kunne i hvert fall ikke tenkt meg å ha sånt kjempelangt slør. Det passer ikke til meg eller til kjolen mi (syns jeg da), så jeg skal ha slør som rekker til midt på ryggen elns.

Men for all del, langt slør kan være kjempeflott, men da bør det passe til kjolen også. :)

Skrevet

Synes det er helt avhengig av kjolen ja.

Personlig skulle jeg ikke ha slør. Så ble det til et kort et fordi dette er eneste mulighet til å bære slør. Og når jeg omsider skulle kjøpe et havnet jeg jammen med et på 2 meter i chiffon. Det er veldig tynt og legger seg i en smal "foss" langs ryggen, så det er ikke så dominerende : )

Skrevet

Dette tror jeg er smak og behag.

Jeg personlig synes at noe mangler når en har slør bare til livet.

Jeg selv skal ha et kjempe langt slør(chiffon) 3,20 langt. Men det er meg, og jeg mener at folk må gjøre det de synes er fint, og ha det de liker.

Lykke til i valget ditt..................... :wink:

Skrevet

Ja, det er jammen meg smak og behag også. Men som sagt har jeg blitt fryktelig usikker.

Sløret mitt likner på dette, men er ikke så bredt øverst:

http://www.headpiece.com/veil_5.htm

Synes også plutselig det er flott med langt slør, men så lenge ikke folk synes det ser helt snålt ut med kort, så går jeg kanskje for det. Det er jo mest praktisk også, og så kan jeg ha det på hele dagen uten problemer!

Skrevet

Jeg har kikket på kjolen din i et annet innlegg: lekker kjole foresten.

Min personlige mening er at jeg tror det ville vært finest med et ganske langt slør. Men jeg har akkurat kikket på sløret du skal, og synes det var et kjempe fint slør

Skrevet

Jeg er også en av de som ikke under noen omstendighet skulle ha slör, men som så mange andre forandret jeg mening underveis. Det var faktisk min datter som fortalte meg at "Mamma, det måååå väre slör, og det måååå väre langt!" Så jeg endte opp med et som var like langt som slepet på kjolen. Men dersom det ikke hadde passet til kjolen, hadde det nok ikke blitt kjöpt. Synes lengden på slöret er noe som blir bestemt av hvilken type kjole du velger. Dersom du har en kjole som passer med kort slör, hvorfor ikke? Jeg antar at du kjöpte det fordi du syntes det passet og at det så fint ut, ikke sant? Stol på din egen smak!

Angelina

Skrevet

Jeg synes selvsagt at sløret jeg kjøpte var alldeles nydelig, og forloveren min delte den meningen med meg. Vi synes også det at det passet best med kort slør, nettopp fordi at broderiene bak på ryggen skulle syntes litt. Men med en langt, litt gjennomsiktig slør kunne jo det også bli fint. Huff, hvorfor skal alt dette være så vanskelig. Og egentlig bare små filledetaljer da. Får prøve sløret mitt igjen og se hva jeg synes og om lengden er OK. Synes sløret er veldig fint nemlig, så det er vel bare tull å begynne å tvile.

Men noe av det jeg synes er litt moro å høre om er om dere synes det ser helt snålt ut med kort slør, eller om det liksom er akseptert og også kan være lekkert!

Skrevet

Selvfölgelig er det ikke snålt med kort slör! Dersom det passer til kjolen og personen som bärer det, kan det väre dödslekkert!

Er sikker på at du kommer til å se vidunderlig ut, uansett hva du velger å gjöre!

Angelina

Skrevet

Det ser ikke snålt ut med slør midt på ryggen, det var ihvertfall ikke det jeg mente.

Men på meg så følte jeg som at noe manglet.

Gå for det sløret du først bestemte deg for du, det er som regel det som er det beste.

Har hatt det akurat likt selv, men med tiara.

Først ville jeg ha det,men etterhvert som jeg testet ut den ene etter den andre så var det liksom ikke meg, før jeg igår gikk inn på et parfymeri og der lå den. den jeg har drømt om hele tiden. WOW tenkte jeg , der ligger den. Så igår ble den min for den nette sum av 598 kr,men men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...