Gå til innhold

Til deg som er rundt 25-30, hva er din maks aldersforskjell for forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tittelen sier jo egentlig alt :)

Kunne du vært sammen med en som var 5 år eldre? 10 år eldre? 20 år eldre? 25 år? Enda eldre og kanskje? :fnise:

Hvorfor/hvorfor ikke?

Hva med yngre? Hvor mye yngre?

Selv er jeg 29, og grensa mi går nok på 15-20 år eldre (skal han være så gammel så må han holde seg godt og være ungdommelig da..). Ikke mer enn 5 år yngre, tror jeg.

Anonymous poster hash: 735b3...88c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 21, og typen er 6 år eldre enn meg. Vi har vært sammen i 5 år.

Merker ikke aldersforskjellen så godt - men på enkelte ting. Han er ferdig med "fanteri" , mens jeg synes slikt er gøy enda. Da tenker jeg på festing og uteliv :-)

Min grense går på 5-6 år. Hadde aldri kunnet vært sammen med noen som var 10 + år eldre f.eks.

Sjefen min er 36, og mannen hennes er 66 .... 30 års forskjell. Ekkelt.

Anonymous poster hash: b41cc...ed3
Skrevet

Jeg har vært sammen med menn som er fem år yngre og ti år eldre. Og jeg har møtt menn som er like gamle som meg som er så umodne at jeg aldri hadde rørt dem. For meg er alder ingen faktor når det gjelder hvem jeg faller for.

Anonymous poster hash: 0b1ec...a53
Gjest shockgirl
Skrevet (endret)

Jeg er 27.

Kunne vært sammen med en som var ca. 13 år eldre enn meg, og

yngre enn meg: ca. 3 år.

Endret av shockgirl
Skrevet

Jeg er 26, samboeren min er 40. Så grensen min er tydeligvis på over 14 år.

Anonymous poster hash: c40b2...7c0

Skrevet

Jeg er 23 aar og har alltid datet menn noen aar eldre men har utvidet naa naar jeg naermer meg midten av tyveaarene.

Villig til aa date opp t.o.m. 45 aar.

Ingen yngre.

Selvsagt i helt spesielle tilfeller (i.e. Clive Owen) kunne jeg gaatt opp til 47 eller demokring, men aldri over 50. Ser ikke paa de over 45 som et marked. Primaert liker jeg 29-40 omtrentlig.

Skrevet

Jeg er 25. Kjæresten min er 3 år eldre. Grensen min er vel max 10 år eldre og max 2 år yngre. (hadde jeg vært 10 år eldre, så hadde nok grensa vært på 5 år yngre)

Skrevet

5 over, 5 under.

Anonymous poster hash: 20be7...590
Gjest Inferno
Skrevet

Kan strekke meg et godt stykke oppover alt ettersom. Går dog ikke særlig nedover; de fleste gutter i tidlige tjueår er ikke noe for meg.

Gjest Keikolina
Skrevet

Kan strekke meg til 5 år eldre og ikke noe yngre enn 30 år, er selv 30.

Skrevet (endret)

Samboeren er noen år eldre enn meg, men ikke mange. Er selv "rundt 30", dvs over 30 da, om jeg ny hypotetisk skulle finne ny partner tror jeg at jeg kunne strekke ca 10 år oppover, men kanskje maks 5 nedover?

Dette mest knyttet til stadiet i livet egentlig og antakelser om hvor man er i livet og hvor man skal. Da jeg var i begynnelsen av tjueårene var det helt uaktuelt med noen som var 10 år eldre.

Endret av Bond
Skrevet

Tror sånn ca 10 år eldre er maks og kanskje ikke mer enn 1 år yngre. Føler at menn modner senere generelt sett. Min forlovede er 3 år eldre og det passer fint :)

Skrevet

For meg er grensen 5 år oppover eller 5 år nedover når jeg er i den alderen jeg er nå. Min Kjære er nesten 5 år yngre enn meg.

Skrevet

Jeg svarer ikke da jeg ikke er i målgruppen.

Anonymous poster hash: 5055f...7d3

Skrevet

Sjefen min er 36, og mannen hennes er 66 .... 30 års forskjell. Ekkelt.

Anonymous poster hash: b41cc...ed3

Ekkelt??

Anonymous poster hash: 5f505...c12

Skrevet

Kjæresten er 8 år eldre enn meg, syns i grunn det er stor nok forskjell oppover. Nedover vil jeg tro grensen er på 1-2år. Men kommer mer an på personen og modenheten enn tallet på alderen

Skrevet

Om jeg hadde vært singel- nedover ikke mer enn 3 år. Oppover kan jeg strekke meg til 10-12 år. Har alltid brukt å si at Johhny Depp måtte være unntaket, men nå begynner han å preges av at han er- nettopp 50.

Skrevet

Kunne nok vært i forhold til en som er endel eldre enn meg. Har hatt sex med en litt over 40 da jeg var i begynnelsen av 20 årene og det gikk fint. Synes kanskje eldre menn (eldre enn meg) er spennende fordi de har som regel mer livserfaring og jeg synes det er interresant å høre folks refleksjoner (så lenge det er reflektert det de sier), ellers blir jeg fort lei og stikker. Jeg gidder ikke sitte på høre på vas. :P men han måtte vært ganske kjekk eller fit hvis han var mye eldre ellers hadde det nok ikke funket i sengen.

Hvis jeg skulle vært sammen med en mye yngre måtte han nok vært over snittet intelligent så jeg respekterte han, ellers hadde jeg sikkert syntes han var forferdelig umoden osv.

Anonymous poster hash: 2c581...507

Skrevet

Jeg er kvinne 27 år. 5 år eldre og 2 år yngre.

Har funnet en kjekkas på 29 år, så håper det blir oss to :hjerte:

Anonymous poster hash: 1bf45...6bf

Skrevet

Alt kommer ann på typen, men hadde jeg blitt singel nå hadde jeg ikke gått etter noen yngre, max 10 år eldre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...