Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man overføre penger fra sin PayPal konto som uregelmessig nedbetaling på et boliglån i en fysisk norsk bank?

Anonymous poster hash: 4a2b7...45c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det blir høye gebyrer.

Ingenting kan vel slå fast overføring (giro) på gebyrer som enten er 0,- eller et par kroner avhengig av bank.

Hvis du ikke har lest gebyrlista hos Paypal, så gjør det.

Paypal virker uoversiktlig for meg. Så hjelper det ikke at jeg vet at de prøver å lure meg (eller alle).

Skrevet

Det lurer jeg også på.. går det an å overføre fra Paypal til boliglån, eller betale fakturaer fra paypal?

Anonymous poster hash: 96d1f...cca
Skrevet

Du kan ihvertfall overføre penger fra en PayPal-konto til den bankkontoen den er knyttet opp mot, og så betale regningen fra den kontoen.

Er ikke den aktuelle PayPalkontoen din, kan du overføre penger mellom PayPal-kontoer for så å overføre pengene til din egen bankkonto for å betale regningen med den.

Skrevet

Om det er mulig med Paypal å betale til en hvilken som helst konto vet jeg ikke, men hvorfor skulle det være noen fordel fremfor å gjøre det via egen konto?

Paypal er vel like rapporteringspliktig til norske myndigheter som andre banker når det gjelder overføring fra utlandet til Norge.

Skrevet

Om det er mulig med Paypal å betale til en hvilken som helst konto vet jeg ikke, men hvorfor skulle det være noen fordel fremfor å gjøre det via egen konto?

Paypal er vel like rapporteringspliktig til norske myndigheter som andre banker når det gjelder overføring fra utlandet til Norge.

Hva om jeg tjener penger på nett og vil ikke skatte av summen (2 000 kr). I stedefor å bruke dem på dilldall fra eBay, tenkte jeg å nedbetale lånet med dem.

Anonymous poster hash: 4a2b7...45c

Skrevet

Lånet er vanligvis en konto med negativ saldo som tilhører deg, så det er ikke noen forskjell på å overføre til en slik konto og en vanlig bankkonto. Hvis det bare er 2000 kr og det er en engangshendelse er det så lite at det vil gå under hobby nesten uansett hva det gjelder. Du trenger ikke gjøre krumspring for å skjule en slik sum.

Anonymous poster hash: 083d0...be4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...