AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Jobber i butikk hvor man står alene i 6-7 timer. Jeg snuser, og sliter med å klare meg helt uten så lenge. Jeg bruker tynn posesnus så er ikke veldig tydelig. Ville du som kunde reagert? Anonymous poster hash: af021...14b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Ja. Synes det er litt ekkelt med snus. Kommer jo litt an på hvilken type butikk (bedre på Jernia enn på i ferskvaredisken på Meny, for å si det sånn), men jeg synes det er ekkelt. Anonymous poster hash: 606ae...73d 11
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Ja. Snusing og røyking og denslags avhengigheter kan man bedrive på fritiden. Til nøds får du snuse når det ikke er kunder i nærheten, og kaste snusen så snart det kommer noen. Anonymous poster hash: 0b0b6...382 12
heleneharefrøk1 Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Hei, jobber selv på butikk alene i 8-9 timer om dagen - jeg snuser også tynn snus. Har ikke fått noen "klager" :-) 2
heleneharefrøk1 Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Ja. Snusing og røyking og denslags avhengigheter kan man bedrive på fritiden. Til nøds får du snuse når det ikke er kunder i nærheten, og kaste snusen så snart det kommer noen. Anonymous poster hash: 0b0b6...382 Uenig med deg :-) Snus er ikke til skade for noen rundt deg. Blir det samme som å tygge tyggis. 3
#Sunrise Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 så lenge snusen er i kjeften, boksen eller søpla så er det ikke problem:) 8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Uenig med deg :-) Snus er ikke til skade for noen rundt deg. Blir det samme som å tygge tyggis. Uenig. Ser for meg rennende, svart guffe. Tyggis renser tennene. Snus? Definitivt ikke. Helseaspektet er uinteressant. Jeg synes det er ekkelt. Anonymous poster hash: 606ae...73d 10
heleneharefrøk1 Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Uenig. Ser for meg rennende, svart guffe. Tyggis renser tennene. Snus? Definitivt ikke. Helseaspektet er uinteressant. Jeg synes det er ekkelt. Anonymous poster hash: 606ae...73d Man har jo ikke snusen så lenge i munnen at det begynner å renne. Er snakk om porsjonssnus, ikke løssnus - for det blir litt voldsomt. 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Uenig med deg :-) Snus er ikke til skade for noen rundt deg. Blir det samme som å tygge tyggis. Alkohol er ikke skadelig for andre heller, men man drikker ikke på jobb. Anonymous poster hash: ea41a...42d 15
#Sunrise Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Uenig. Ser for meg rennende, svart guffe. Tyggis renser tennene. Snus? Definitivt ikke. Helseaspektet er uinteressant. Jeg synes det er ekkelt. Anonymous poster hash: 606ae...73d snus renser faktisk tenna;) men smattende tyggis og bobbler er jo mye ekklere en snus. 2
heleneharefrøk1 Skrevet 3. februar 2014 #11 Skrevet 3. februar 2014 Alkohol er ikke skadelig for andre heller, men man drikker ikke på jobb. Anonymous poster hash: ea41a...42d Åja, du er en sånn en du. Som er her for å kverulere. Helt i orden det, men nå snakket vi om snus. Røyk er skadelig for dem rundt deg, snus er ikke. Om man holder det diskret så ser jeg ikke problemet 3
Fuglen Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 Alkohol er ikke skadelig for andre heller, men man drikker ikke på jobb. Anonymous poster hash: ea41a...42d Og akkurat hvorfor tror du man ikke drikker alkohol på jobb? Man blir jo ikke ruset av snus, da... Og jeg synes at butikkansatte som snuser er ekkelt, hvis jeg legger merke til det. Synes også det er ekkelt hvis de tygger tyggegummi... 2
heleneharefrøk1 Skrevet 3. februar 2014 #13 Skrevet 3. februar 2014 Og akkurat hvorfor tror du man ikke drikker alkohol på jobb? Man blir jo ikke ruset av snus, da... Og jeg synes at butikkansatte som snuser er ekkelt, hvis jeg legger merke til det. Synes også det er ekkelt hvis de tygger tyggegummi... Snakker om snus vi nå, bare sånn til info.
Fuglen Skrevet 3. februar 2014 #14 Skrevet 3. februar 2014 Snakker om snus vi nå, bare sånn til info. Ja, det gjør da jeg også?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #15 Skrevet 3. februar 2014 Uenig med deg :-) Snus er ikke til skade for noen rundt deg. Blir det samme som å tygge tyggis. De fleste tillates ikke å tygge tyggis på jobb heller, så det der argumentet blir ikke avgjørende akkurat. Anonymous poster hash: 48a97...cb5 6
heleneharefrøk1 Skrevet 3. februar 2014 #16 Skrevet 3. februar 2014 De fleste tillates ikke å tygge tyggis på jobb heller, så det der argumentet blir ikke avgjørende akkurat. Anonymous poster hash: 48a97...cb5 Det har jeg aldri noensinne hørt om. Men ok. 1
Gjest Eurodice Skrevet 3. februar 2014 #17 Skrevet 3. februar 2014 Åja, du er en sånn en du. Som er her for å kverulere. Helt i orden det, men nå snakket vi om snus. Røyk er skadelig for dem rundt deg, snus er ikke. Om man holder det diskret så ser jeg ikke problemet Snus lukter, om ikke like ille som sigaretter. 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #18 Skrevet 3. februar 2014 Jeg handlet gaver i en klesbutikk for en stund siden. Kassedamen var hyggelig og pakket de inn i gavepapir for meg. Midt i pakkingen tar hun ut snusen med hendene for å så ta på resten av klesplaggene jeg har kjøpt.... ÆSJ. Det var ekstremt ekkelt og jeg ville bare gå derfra. Så.. Nei til snus når man jobber i butikk! Anonymous poster hash: 3fd50...291 8
heleneharefrøk1 Skrevet 3. februar 2014 #19 Skrevet 3. februar 2014 Snus lukter, om ikke like ille som sigaretter. Haha, gjør det vel ikke. Kanskje om du stikker nesa i boksen - men lukter ikke akkurat rundt i rommet når man har snus i munnen. 7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #20 Skrevet 3. februar 2014 Det har jeg aldri noensinne hørt om. Men ok. Da har du kanskje ikke hørt om butikker som faktisk ikke synes det er OK at ansatte smatter på et eller annet foran kunder. Jeg jobber selv i matbutikk, og vi har absolutt ikke lov til å tygge tyggis. Det er også helt vanlig andre steder. Er vel heller de stedene som tillater ansatte å tygge tyggis som er "unntaket fra regelen." Anonymous poster hash: 48a97...cb5 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå