Gå til innhold

Kutte ut hele familien min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er oppvokst med en mor som psykisk terroriserer meg og en far som er periode alkoholiker med psykiske problemer. Etter flere år med forsøk på å ha en relajson til mine foreldre er jeg i ferd med å gi opp da jeg ser at det bare bryter meg ned psykisk. Mor fortsetter å slenge med stygge kommentarer å far vil aldri innse sine problemer. På mor siden blir meg og min bror utstøtt hvis vi kommer med konfrontasjoner eller setter grenser og det samme gjelder vel egentlig på fars siden. Problemene er veldig skjulte-/ eller så er det ingen som tørr å gi beskjed.

Jeg har klart meg selv siden jeg var 16 år. De har aldri hjulpet meg med noe eller stilt opp for meg når det gjelder. Det oppstår veldig ofte konflikter som gjør at jeg blir deprimert eller trist.

Når alt kommer til alt står jeg veldig ofte alene.

Jeg har nå to barn og mann.

Burde jeg kutte dem ut. Å vil jeg få det bedre med meg selv da? Noen som har vært borti lignende situasjoner?

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 867da...7b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bare kutt dem ut. Ferdig, over.

Anonymous poster hash: e0c80...3cf
Skrevet

Det der høres bare destruktivt ut. Synes du skal kutte dem ut og heller fylle livet ditt med gode venner og mannens familie og folk som vil dere vel.

Skrevet

De tilfører jo ikke livet ditt noe positivt, da er det like greit å kutte dem ut.

Jeg har kuttet ut familie, og har ikke angret en dag på det. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det før:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...