AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Typisk manneprogram dette men, er bare skuffet over at engelskmenn virkelig er så begeistret for dette programmet med den programlederen. Jeg har sett noen program, og ble veldig raskt lei av den ekle typen. Måtte bare få det ut Ser de skal lage ei "gullrekke" med den klovnen på BBC nå. Skjønner ikke dette. Anonymous poster hash: b58b3...ef8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Jeg ler meg ihjel av de. Engelsk humor er bra. De beste programmene, er når de er på tur. Når de kjører moped igjennom Vietnam f.eks. Eller når de har spraya bilene sine med "gay pride", "country music sucks" ol og kjører igjennom en av sørstatene i USA (da holdt det seriøst på å gå galt gitt). Eller da de bruker en bil som rev, og drar på revejakt. Anonymous poster hash: 4092a...b30 2
Calypso Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Jeg er stort fan av Top Gear selv, ler så jeg griner noen ganger..! Forresten TS, hvem av programlederne sikter du til? Er tre av dem og ingen av dem er "ekkel" eller "klovn"... hva jeg syntes om mennesker som kaller andre slikt skal jeg holde for meg selv. 3
-Jiinxs- Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Om man ikke er interessert i showet så er det lett å kritisere programlederene. Jeg er en stor Top Gear fan, kunne ønskt jeg kunne være med på showet de hadde i Oslo i 2013. 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har ingen interesser i biler. Men jeg liker dette programet 2
Chord Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Jeg liker Top Gear veldig godt, og er kjempeglad for at de nå har kommet med ny sesong. Men jeg skjønner ikke hvem denne "klovnen" er. De er 3 som kjører det programmmet. Mener du Jeremy Clarkson? Det er så mye rart de gutta har funnet på, det hadde vært veldig vanskelig å finne favorittepisode. Men jeg ler godt når Jeremy Clarkson skal presentere The Stig. "Some say...." 1
Xtend Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Top Gear er sjef! Jeremy Clarkson er best, spesielt når han gjør narr av USA og amerikanske biler. Ler så jeg griner hver gang. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Synes det er fantastisk. Jeg er mann, men har null interesse for biler. Samtidig synes jeg Top Gear er helt genialt, og jeg skulle nesten vurdert å skifte fil om Jeremy Clarkson var tilgjengelig og interessert. Anonymous poster hash: c53d9...f36 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 De som tror Top Gear bare er interessant for bilgale menn har misforstått grundig. Jeg falt grundig for humoren og galskapen deres lenge før jeg begynte å interessere meg for biler, og en kjapp runde på Google vil vise at jeg slett ikke er alene. Jeg har likevel full forståelse for at Clarkson kan bli for drøy for mange. Han elsker å strekke grensene for hva som er akseptabelt, og i blant går han for langt. (Og i blant henger britisk media seg opp i ting som er tatt helt ut av sammenheng, og gir ham ufortjent tyn.) Anonymous poster hash: adf8f...f65 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 Jeg er også en fan og har vært på showet i Oslo, og det er ikke pga biler. Liker den frekke humoren og de kjappe replikkene. Og Jeremy Clarkson sin karakter i showet, som er en gammel bitter mann som hater alt av ny teknologi og alt helse-relatert er jo bare morsom! I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do? On the Lotus Elise: “This car is more fun than the entire French air force crashing into a firework factory.” “Sure it’s quiet, for a diesel. But that’s like being well-behaved… for a murderer. “Tonight, the new Viper, which is the American equivalent of a sportscar… in the same way, I guess, that George Bush is the equivalent of a President.” I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?Read more at http://www.inquisitr.com/2783/the-best-jeremy-clarkson-quotes/#K1ZFcX1HgZJk7g63.99 I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?Read more at http://www.inquisitr.com/2783/the-best-jeremy-clarkson-quotes/#K1ZFcX1HgZJk7g63.99 Anonymous poster hash: 21baa...8cf
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 De som tror Top Gear bare er interessant for bilgale menn har misforstått grundig. Jeg falt grundig for humoren og galskapen deres lenge før jeg begynte å interessere meg for biler, og en kjapp runde på Google vil vise at jeg slett ikke er alene. Jeg har likevel full forståelse for at Clarkson kan bli for drøy for mange. Han elsker å strekke grensene for hva som er akseptabelt, og i blant går han for langt. (Og i blant henger britisk media seg opp i ting som er tatt helt ut av sammenheng, og gir ham ufortjent tyn.) Anonymous poster hash: adf8f...f65 Kan du gi eksempler på når han har gått for langt? Er det meningene hans det er snakk om da? Anonymous poster hash: bfea9...1b6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 Kan du gi eksempler på når han har gått for langt? Er det meningene hans det er snakk om da? Anonymous poster hash: bfea9...1b6 NB! Ufyselig beskrivelse følger! Min personlige mening: Han gikk for langt når han snakket om "egoistiske" mennesker som tar livet av seg ved å kaste seg foran tog og forsinker trafikken, og at man ikke trenger bruke så lang tid på å finne hver minste bit av dem men heller kan la reven ta seg av siste del av oppryddinga ... Denne uttalelsen druknet helt i bråket om "... skulle vært tatt ut og skutt ...", som sett i sin fulle sammenheng ikke var spesielt ille i det hele tatt, etter min mening. (Dette var i samme TV-intervju.) At jeg synes han gikk for langt betyr ikke at jeg personlig ble veldig provosert, mer en følelse av "Herregud, må du virkelig gi Daily Mail mer skyts mot deg hver gang du åpner munnen?" Jeg tror nemlig ikke han er på langt nær så ille som han liker å late som. Anonymous poster hash: adf8f...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå