Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg kom over en profil på blink om en mann på 40 som er gift men søker elskerinne (dette hørtes litt kjent ut, men...)

Provosert som jeg er, tok jeg kontakt og sa at hvis du elsker kona di, noe du bør siden dere faktisk er gift, er det forkastelig å gå på nett for å være utro.

Jeg fikk som svar at jeg ikke forstår meninge med ekteskap og er ennå ung og dum.

Er dette normalt her, at folk gifter seg for å ha noe på si??? Ærlig talt jeg blir så forbanna provosert at jg har lyst å søke opp kona hans og si ifra!

SNERR!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg blir så utrolig provosert at sånt, og jeg syns det var skikkelig bra gjort av deg å ta kontakt og si han et sannhetens ord.

Skjønner ikke at folk i det hele tatt gifter seg jeg, hvis man ikke respekterer ekteskapet...

K

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg er selv i mot utroskap.. Men det er deres egen sak og ikke din, som i det hele tatt ikke vet noe om situasjonen deres.. For alt vi vet så kanskje de har en avtale seg imellom også..

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Derfor skal aldri jeg gifte meg. Ting er ikke som før i tiden, da betydde faktisk "til døden skiller oss av" noe! Og han er utrolig barnslig også, skriver at jeg har personlighetsproblemer, og ekle "hehe hihi" og kaller meg dum. Jeg blir bare enda mer sinna! Slike skulle vært skutt i ballene med hagle!

Gjest Pterodactylkake
Skrevet
Jeg er selv i mot utroskap.. Men det er deres egen sak og ikke din, som i det hele tatt ikke vet noe om situasjonen deres.. For alt vi vet så kanskje de har en avtale seg imellom også..

Som sagt ar jeg en lei tendens til å blande meg og bli fort provosert. Men når folk legger det slik ut, kan de ikke forvente annet.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Det var faktisk veldig mye utroskap i gammledager også. Men det var mer tabu da så det ble ikke snakket så mye om...

Mange gifte har mistet gnisten i forholdet og holder sammen av vane og vennskap og har åpene forhold.. Ikke min greie men det får bli deres sak..

Gjest Moonshadow
Skrevet

I gamledagen var det faktisk mer pgr av at det var veldig tabu med skillsmisser også...

Gjest Gjesta
Skrevet

Det JEG ikke skjønner, er hvorfor ei dame i det hele tatt skulle gidde å ta kontakt med han når hun vet han er gift...For han har antakelig fått mange napp, allerede.

Det er greit at man etter mange års ekteskap går tom, men hvorfor da holde sammen?

K

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

joda, men bør de ikke heller tenke to ganger før de gifter seg, da? Syns det er trist at et så "hellig" løfte skal bli brutt på denne måten.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Det er trist men ekteskapet er ikke så "hellig" lengere.. Mange gifter seg av praktiske årsaker i stedet for det at de absoulutt vil gifte seg.. Kjipt men sånn er tiden blitt :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå vet ikke jeg situasjonen til akkurat denne mannen (om avtale med kona si eller hva..), men generelt sett er min mening at dersom man har behov man ikke får dekt med den man er gift med, bør man i hvert fall ha guts og ryggrad nok til å være ærlig mot sin ektefelle. Ikke snike rundt for å få seg et ligg i ny og ne, og skulle ha i både pose og sekk. :roll:

Du virker klok og smart, du, Pterodactylkake, og ikke ung og dum! Er helt enig med deg. Selv om jeg ikke er registrert, leser jeg masse her inne, og under din direkte skrivemåte virker du reflektert, med et godt hjerte :wink:

lena

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

bra meninger. Og for en hyggelig gjest, takktakk :)

Skrevet

Oi, for en hyggelig gjest ja! :sjarmor:

Gjest Lompa
Skrevet

Det finnes i høyeste grad de som fortsatt tar ekteskapet seriøst, og aldri kunne tenke oss å gifte oss uten at begge var 100 % innstilt på å bare ha hverandre resten av livet. Jeg og kjæresten min har det slik. Vi er begge sterkt i mot utroskap, og satser heller på å jobbe for å holde sexlivet og samlivet ved like, slik at ingen blir fristet til utroskap noen gang.

Jeg trodde også at jeg aldri kom til å gifte meg, etter alt jeg har snublet over på nett, og som jeg fortsatt ser....

Ta deg en tur innom bryllupsforumet du,kaka, der finner du folk som faktisk setter troskap og ærlighet som første bud.

Hva slags syn har kjæresten din på utroskap, forresten? Er det tilstrekkelig likt ditt, kan det jo være det blir dere?

Forresten, KAKA: var du på Youngstorget i dag i halv tolv-tida? Det sto ei jente der som var så sinnssykt lik avateren din.....

Gjest Realistisk drømmer
Skrevet
Ting er ikke som før i tiden, da betydde faktisk "til døden skiller oss av" noe!

Hvor mange tror du det er, historisk sett, som har hatt et veldig ulykkelig liv pga av denne "en-person-livet-ut-kulturen", som passer mennesker veldig dårlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...