Gå til innhold

Hudlege,kosmetisk sykepleier eller hudpleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistenker at jeg har hatt rosacea en god stund,men først i siste månedene det er begynt å bli hissig.Sliter ikke med aknebiten,men intens rødhet,irritert tørr og fet hud om hverandre og sprengte blodkar.Huden min begynner å bli et stort problem for meg psykisk og fysisk og jeg må ha hjelp.Hvor bør jeg oppsøke hjelp av de jeg har nevnt over??Det skal nevnes at jeg er gravid,så kan ikke begynne på noen sterke behandlinger enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg hadde kanskje bestilt meg time hos fastlege, og hørt om hva han/hun anbefaler. Evnt. henvisning til hudlege.

- Lykke til :)

Skrevet

Fastlegen min er desverre av den typen som ikke tar slike kosmetiske ting på alvor,så jeg går nok ikke dit.

Skrevet

Jeg hadde bestilt time hos en privat hudlege, der får du som oftest raskt time. Da min datter begynte å få uren hud bestilte vi time hos privat hudlege, da det kan være laaaang ventetid hos hudleger med refusjonsavtale. Jeg angrer ike en dag på at vi droppet hudpleier, lege m.m. Datteren min fikk rett hjelp tidlig, og det er det som er viktig. Jeg tenker det er viktig i din situasjon også.

Gå til de beste :-)

Anonymous poster hash: 3659f...cbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...