Gå til innhold

Hvor mange bøker har du

66 stemmer

1. 1. Hvor maneg bøker

• Mellom 0 og 99
      17
    • Mellom 100 og 199
      6
    • mellom 200 og 299
      5
    • mellom 300 og 399
      4
    • mellom 300 og 399
      1
    • mellom 400 og 499
      6
    • mellom 500 og 599
      3
    • mellom 600 og 699
      3
    • mellom 700 og 799
      4
    • mellom 800 og 899
      0
    • mellom 900 og 999
      0
    • Mer en 1000 bøker
      17

Anbefalte innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Det er hva jeg spør om

Jeg har bare mellom 300 og 399 bøker ( 336 får og være nøyaktig )

Endret av Corto Maltese
Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ojda. Nå fikk du meg til å ta et kjapt overblikk og det er over 200 stykk. Jeg har mista mange bøker dessverre... folk tror jeg ikke bryr meg, siden jeg har så mange bøker, så det er tydeligvis ikke så nøye å levere tilbake etter lån :( Nå har jeg mer eller mindre slutta å låne vekk bøker.

Skrevet

Jeg vil nok kalle meg selv en bokorm og bibliofil. ^^, Har så mange bøker nå at gulvplass må brukes. ^^, Slutter jeg å kjøpe bøker av den grunn- ikke søren. Bøker!= :hjerte:

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Jeg har ikke oversikt, men jeg tror neppe jeg juger. Heller at jeg har flere.

Svarte mellom 400 og 499.
Jeg har mistet totalt oversikten. Jeg har lagret bøker over alt. Stue, to soverom, utebod og loftet. 30 år med kjøp av egne bøker, en ivrig kjøper av barnebøker og legg til arvet og kaoset er komplett. Jeg bare MÅ kvitte meg med noen.

Barnebøkene håper jeg at jeg snart kan gi videre til voksne barn.

Har en venninne som har et flott opplegg med at bøker hun har lest og ikke vil beholde legger hun i en kurv og det blir fordelt videre. Hun skal få en del av meg. Jeg har også fått av henne. Jeg liker tanken på at bøkene går videre til bokelskere. Jeg hater tanken på å lever til loppemarked da jeg vet at det som ikke blir solgt fort blir kastet og ødelagt.

Skrevet

Har ikke full oversikt siden ikke alle bøkene våre er her vi bor nå, men med rubbel og bit runder vi nok 1000. Da er vi to bokglade voksne og et barn som også har mange bøker.

Skrevet

Hadde vel rundt 700-800 bøker. Men måtte innse at jeg ikke hadde plass til de lenger.

Endte opp med å ta med meg halvparten på jobb og kollegaer fikk plukke det de ønsket.

Ga bort det som ble igjen til ddn lokale bruktbutikken.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tipper et sted mellom 500 og 600. Kjapt overslag i stue og gang sier ca. 400, i tillegg kommer en rekke kokebøker på kjøkkenet og tre esker på loftet. Har også en del kasser barne- og ungdomsbøker stående hos foreldrene mine når jeg tenker meg om, de tels da ikke med her.

Eh, kraftig feilberegning. Nærmere telling sier nærmere 900 i stue/gang, 75 på kjøkken og ca. 50 på soverom. I tillegg da nevnte bokkasser. Dermed over 1000.

Endret av thora
Skrevet

Veldig godt spørsmål. Jeg tipper over 300 bøker. Kanskje 400. Må telle.

Skrevet

Har to fulle bokhyller, pluss en del bøker som står i seksjoner eller ligger i esker, men aner ikke hvor mye det blir.

Skrevet

Hjelpes... Fire fulle hyller i stua, en på kjøkkenet, to i gangen nede, to på soverommet, og alle barna har minst en hel hylle inne på rommene sine. Pluss en del esker nedpakket på loftet, og en god del på hytta.

Blir vel over 1000, ja.

Skrevet

Cirka 40, og de fleste kommer fra studiet. Vokst opp i et hjem med fulle bokhyller overalt, og hjemme på rommet der jeg vokste opp står det en del, men som student har det ikke vært naturlig å raske med seg så mye av det.

Anonymous poster hash: 95b33...8af
Skrevet (endret)

Drøyt 700 bøker i bokhyllene, ti på skrivebordet, tre på kjøkkenet (ikke kokebøker; de står i en av hyllene) og et ukjent antall på et annet rom skulle gi rundt 750.

Endret av Pawn Hearts
Skrevet

1400-1500 pluss ca 200 på Kindle. Hadde flere før men ga vekk flere hundre ifbm flytting.

Anonymous poster hash: c21e6...7e2

Skrevet

Fleretusen og enda flere på lesebrettet...

Anonymous poster hash: a0e87...22a

Skrevet

Over tusen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hos meg ligger jeg vel rundt 100-200 bøker, dårlig med hylleplass gitt og jeg har dermed valgt å beholde de som betyr mest for meg! Ellers foretrekker jeg å låne bøker på biblioteket og heller kjøpe om de faller i smak, enn å kjøpe bare for å kjøpe :)

Gjest hulderjenta
Skrevet

Har et par tusen, ja... Slik er det å være bok-gal. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...