AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Fikk det til før, men nå faller bare allt melet/panneringen av i frityrkokeren. Bruker jeg feil olje? Eller er kanskje ikke oljen varm nok? Noen som har noen triks ? Jeg dypper forresten kyllingbitene i egg før jeg vender dem i melblandingenAnonymous poster hash: 681c9...4ca
Antoinette Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Oljen må være minst 180 grader Bruk solsikkesolje eller peanøttolje Dropp egg, det er det som gjør at paneringen sklir av
Lillemø Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 (endret) Bruk kjernemelk. (buttermilk) og la gjerne kyllingen ligge i den en god stund. Endret 3. februar 2014 av Lillemø
Gjest Vinglepetra Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Bruk kjernemelk. (buttermilk) og la gjerne kyllingen ligge i den en god stund. Hvor får man tak i kjernemelk ?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Oljen må være minst 180 grader Bruk solsikkesolje eller peanøttolje Dropp egg, det er det som gjør at paneringen sklir av Glemte faktisk egg for en stund siden, panneringen holdt alikevel ikke noe bedre. Skal prøve å bytte olje og se om resultatet blir bedre Anonymous poster hash: 681c9...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå