Smilla78 Skrevet 23. mai 2004 #1 Skrevet 23. mai 2004 Er dette bare juks og fanteri eller funker det? Jegt har lyst å stramme opp magen og innsiden av lårene til bikinisesongen og kanskje gå ned 3-5 kg. Er slank, men har stor mage og kosehåndtak. Litt for høy fettprosent m.a.o.
Letti Skrevet 23. mai 2004 #2 Skrevet 23. mai 2004 Kjøp Norsk Ukeblad som kommer ut i morgen.... Har en venninne som gikk ned 25 kilo på det og hun kuttet kun ut pasta og poteter og byttet ut brød med knekkebrød. Jeg selv begynner til høsten for dette har jeg tro på. En annen venninne går på det nå og har gått ned 12 kilo på like mange uker.
Gjest Moonshadow Skrevet 23. mai 2004 #3 Skrevet 23. mai 2004 Synes ikke det funket noen ting.. Både jeg og min vennine gikk der og vi følte begge vi kastet pengene ut vinduet... Mye penger ble det også...
Smilla78 Skrevet 23. mai 2004 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2004 Ja, det er rådyrt. jeg er jo tynn. men ikke så stram som jeg skulle ønske. Har blitt litt for mye godis i vinter.
Gjest Moonshadow Skrevet 23. mai 2004 #5 Skrevet 23. mai 2004 Ingen av oss hadde noe særlig ekstra eller og ville bare stramme opp... For vår del var det i allefall bortkasta penger og jeg vil derfor ikke annbefale noen å gjøre det.. Tror faktisk det er enklere å få resultat der om man er overvektig. Slik virket det i allefall på det hun fortalte hun om jobbet der.
Suzy Skrevet 24. mai 2004 #6 Skrevet 24. mai 2004 Det er utrolig dyrt, men det virker. Jeg gikk ned sju kilo og strammet opp MASSE. Men det varer ikke om du ikke jobber for det etter at du er ferdig med behandlingen...
Letti Skrevet 24. mai 2004 #7 Skrevet 24. mai 2004 Glemte og si at du kan gå inn på www.bailine.no og så finner du Kongsvinger og så trykker du der det står Info, og der er det før og etter bilder. Vet at det er mange som ikke har tro på dette, men dette er ingen vidunderkur som du tar fire ganger og så er du stram. Hun jeg kjenner som gikk ned 25 kilo gjorde dette på et halvt år og to til tre ganger i uka og det koster sinnsykt, men etter så og så mange timer blir du "stamkunde", det blir billigere jo flere timer du har. Og hun andre som har gått der i tre mnd nå, er rimelig stor, så da ser du nok og merker resultatet fortere og bedre. Helt ærlig så tror jeg at de som ikke har noe effekt av dette, ikke har noe stort behov for den slags hjelp og at kroppen egentlig sier i fra selv. Det er samme som på Grete Roede, er du i utgangspunktet slank, så går du ikke særlig mye ned heller, for kroppen sier i fra selv. Men som jeg skrev i mitt første innlegg, så skal jeg selv prøve dette og har stor tro på det. men ikke som vidunderkur. Dette krever en egeninnsats over lengre tid og det er ikke nok og legge seg på senga og tro at den gjør alt. Her spiller det en rolle hva du putter i deg og hva du selv gjør utenom i form av bevegelse. Men det står et stykke om det i Norsk Ukeblad i dag, jeg tror hun gikk ned noen og tredve kilo på dette pluss gåturer og omlegging av kosten.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #8 Skrevet 24. mai 2004 Er du slank fra før, kan du like gjerne kaste pengene ut av vinduet. Jogg deg heller en tur 2-3 ganger i uka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå