Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet en klokke jeg har lyst til å kjøpe til kjæresten min, en Casio klokke som koster 1650 kr. i Norge som jeg finner på Ebay til 600 kr.

Den ligger på Ebay på alt fra samme pris som i Norge (sendes fra Frankrike) til denne prisen (sendes fra Hong Kong), så jeg blir jo "litt" skeptisk... Er den bare billig fordi det er fra Hong Kong eller er den helt garantert fake?

Anonymous poster hash: 11759...6c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som sendes fra Hong Kong er med 99,999% sikkerhet falskt.

Anonymous poster hash: 2a799...30e
  • Liker 3
Skrevet

Regna egentlig med det... Men det er jo så rart når det er dyrest i Frankrike, billigere i feks. Spania osv :P Folk kjøper jo dyre ting på Ebay hele tiden, hvordan vet man hva som er ekte og ikke?

Skrevet

Da må du nesten ta med deg en ekspert på klokken, og reise ned til selgeren før du kjøper... Du har INGEN garanti på at det er ekte!

Skrevet

Da må du nesten ta med deg en ekspert på klokken, og reise ned til selgeren før du kjøper... Du har INGEN garanti på at det er ekte!

Så egentlig kan den til over 1000 kr. der inne være like fake som den til 600? Tror jeg dropper den klokka :P

Skrevet

Noen ting er dessverre veldig ofte falske på Ebay, selv om de selges av europeere og prisen ser nokså vanlig ut. Jeg har brent meg på det selv da jeg prøvde å kjøpe ekte batteri til Samsung S3. Jeg kjøpte det fra Tyskland og det skulle være ekte, men det var lett å se på teksten etter hvert at det var falskt. Den blir mye fortere slitt på falske enn ekte batterier, og det varte ca 30% kortere.

Skrevet

Noen ting er dessverre veldig ofte falske på Ebay, selv om de selges av europeere og prisen ser nokså vanlig ut. Jeg har brent meg på det selv da jeg prøvde å kjøpe ekte batteri til Samsung S3. Jeg kjøpte det fra Tyskland og det skulle være ekte, men det var lett å se på teksten etter hvert at det var falskt. Den blir mye fortere slitt på falske enn ekte batterier, og det varte ca 30% kortere.

Ikke sant... Det er jo egentlig ingen garanti! Klokka til 600 kan jo faktisk være mer ekte enn den til 1000 også :P

Dumt man ikke helt kan stole på det poeng-systemet på Ebay. Jeg var litt misfornøyd og ga ikke topp-karakteren og da måtte jeg jo innom en labyrint av "Er du sikker?" og "Kontakt heller selger om du er misfornøyd"

Skrevet

Selgeren kan også selge i god tro, men ha blitt lurt selv, der han har kjøpt varene. Det er umulig å vite, dessverre. Det er lurt å ikke kjøpe dyrere enn man har råd til å tape.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...