Gå til innhold

Godt utvalg av brudekjoler som ikke er stroppløse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha et tradisjonelt kirkebryllup og da synes jeg stroppløs brudekjole er litt tacky, og disse små brudeboleroene har jeg ingenting til overs for. Men tydeligvis er jeg ganske alene om å synes det, for utvalget i brudekjoler som ikke er stroppløse er jo så dårlig! Noen tips til salong/nettsted med godt utvalg?

Anonymous poster hash: 4fcde...506
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan få sydd på stropper osv på en stroppeløs kjole. Det er mye en god skredder kan gjøre :)

Ellers er jeg enig med deg, i at det er vanskelig å finne en kjole med stropper / ermer.

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Vi skal ha et tradisjonelt kirkebryllup og da synes jeg stroppløs brudekjole er litt tacky, og disse små brudeboleroene har jeg ingenting til overs for. Men tydeligvis er jeg ganske alene om å synes det, for utvalget i brudekjoler som ikke er stroppløse er jo så dårlig! Noen tips til salong/nettsted med godt utvalg?

Anonymous poster hash: 4fcde...506

hva type stropper vi du ha+ Vil du ha vanlige stropper eller sånne som på en måte går på skrå på ene siden eller sånne stropper som går utover skuldrene?

Bare jeg googler finner jeg jo bilder av utallige med ulike typer ermer og stropper (bare ignorer bildene av de stygge kjolene da):

https://www.google.no/search?q=brudekjoler+med+ermer+og+stropper&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=B6XvUrqzMsfP4QSD6YGACA&ved=0CDwQsAQ&biw=1366&bih=653

Endret av BettyBoop
Skrevet

Jeg ser at de er kommet flere kjoler med stropper de siste par årene, det er og mulig å få sydd på stropper eller du kan kjøpe en bolero med korte ermer. De fleste salonger vil nok være behjelpelig med å finne en god løsning^_^

Skrevet

ellis bridal har flere kjoler mer armer/ stropper. De selger også blondeoverdeler til å trekke over enkle kjoler. :)

Anonymous poster hash: a54fc...4fb
Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...