AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Jeg gråter mye, gått til psykolog, nervene er alltid i spenn. Jeg orker nesten ikke tanken på framtiden som før var drivkraften min. Drømmer, håp og troen på kjærligheten ble erstattet av falske løfter, utroskap, løgn, svik etter svik. Dum har jeg vært, men visste faktisk ikke bedre. Nå vet jeg bedre, men dagene er ikke lettere. Å ha investert alt av drømmer, energi, arbeid, tanker, planlegging i et luftslott i en kjærlighet som bare var løgn, det er så jævlig. Penger er tapt, stolthet, tro, håp..er borte. Tomt. Føler meg brukt. Han har en ny flørt, mens han fottsetter å ringe meg. Han tror jeg ikke vet, men facebook forteller alt. Familien min ble brukt. Han er en snylter uten et fnugg av skam. Fra a til d gikk karakterene. Også er det bare å håpe at karma gir han det han fortjener. Utroskap, løgn, manipulasjoner, snylting av penger, sexpress, stygge ord og truende adferd. Dust! Jeg er bare et bilde i albumet av hans utallige erobringer.Anonymous poster hash: f52a7...399
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Er i en veldig lik situasjon bare at jeg ikke har dratt enda. Han flørter med ei jente og sier de kun er venner! Skriver under bilder om hun rr hjemme osv. Liker alle bildene og kommenterer at hun er pen. Aldri møty henne og hun vet garantert ikke om meg. Han går rundt som singel mn fortsatt har meg her som reserve. Føler meg dum.brukt.stygg og helt jævlig. Han har brukt vold tidligere. Snakket nedlatende og av flere har jeg hørt ting han har sakt om forholdet vår.om meg og flere sier han er utro! Dukker opp 6-8 på morgenen og later som ingenting. Er ufattelig trist for innerst inne vet jeg han er med den andre dama men fortsatt klarer jeg ikke å dra. Du er ikke alene kjære venn ♥Anonymous poster hash: e1fca...07d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Har vært der jeg også, og tro meg det vil bli bedre, etterhvert. Anonymous poster hash: 3b17a...143
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Takk for støtten. Han har ringt i hele dag. Han har nå slettet jenter fra facebook. Føler meg jo gal. Hjelper fint lite å slette når skaden er gjort. Også kommer løgnen. Det at hun ene er en ufyselig horete jente son faktisk knabbet til seg kameraet for å ta bilder av seg selv. At hun la han til på facebook med hans telefon og at jeg bare må høre med henne om jeg ikke tror han. Jeg tror ikke på noe, er bare sliten. Har en lillebror som er vrldig syk, og jeg har hatt et hjerte som har slått som på en hare i hele dag. Latt humøret gæ utover de som aldri gjør meg noe vondt og min kjære syke bror. Har vært gretten og lei. Ikke gkort noe i hele dag. Bare konfrontert og kranglet. Han ser mine samnenbrudd og jeg gjør det slutt, men han oppsøker meg, oppsøker meg og oppsøker meg, hver ganh. Jeg har bedt han om å gi slipp, men han fortsetter, og med en gang jeg føler meg sterk så kommer han igjen og øikevekten er på ny borte. Håper det bare kan bli slutt nå. Det er så mye gift som bringes til overflaten hver gang han gjør tvilsomme ting, eller sier ting som jeg srtter spørsmålstegn ved. Jeg kjennet fysiske forandribger i hele kroppen som før ikke var der. Jeg har ikke kapasitet til å pleie vennskap for dette her tar alt jeg har. Bare sliten! T SAnonymous poster hash: f52a7...399
lillaskogfiol Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 tenker på dere. husk at å miste en slik person vil gjøre vondt i en liten periode, så vil dere innse at dere får det bedre. men å bli, ødelegger dere bare mer og mer for hver dag som går..
tussi84 Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Hei ts. Min eks var notrogisk utro mot meg og løy om det i flere måneder. Etter han fikk seg ny dame fortsatte han å prøve å være i livet mitt. Dette er nå over et år siden men jeg vet godt hvordan du har det. Det jeg kan si til deg er at du må bruke den tiden du trenger. Du kan være sinna lei ddg og bitter men fortjener han egentlug det? Vær heller glad for at du fant ut hvordsn han var så du kunne gå videre i livet ditt og finne noen som er deg verdig. Med tiden er det og viktig at du gir slipp. Prøv å tilgi.. ikke for hans del men for din egen del. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå