AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har flyttet fra samboeren min for 1 måned siden. Vi har hatt et turbulent forhold, og har tidligere 3 brudd mellom oss (da var vi ikke samboere). Hver gang jeg har gjort det slutt, har det gått noen uker der han tar kontakt via email og ber på sine knær om at vi skal bli sammen igjen. Jeg hørte fra han forrige uke da han sendte meg en sms og sa at jeg var fin, flott, sexy og bla bla bla...og at han elsket meg. Jeg avviste han. Men etter at jeg hører fra han får jeg ikke fred i kropp og sinn..jeg plages med at han eventuelt kommer til å ta kontakt igjen. Jeg er svært så tiltrukket av denne mannen, og må ha absolutt fred fra han for i det hele tatt å komme over han. Jeg kan ikke være sammen med han så det hersker det ingen tvil om. Sitter her nå, og har nærmest klump i magen fordi jeg føler han kommer til å ta kontakt igjen. Kan jeg sende han en sms og få han til å love at han aldri skal ta kontakt igjen, eller er det bare teit? Jeg trenger virkelig å få ro... Og ps. vi er i 40-åra... Anonymous poster hash: 1f8a6...493
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Du kan si ''Ikke kontakt meg igjen, jeg trenger virkelig å få ro'' - enkelt og ærlig. Anonymous poster hash: 55f47...980 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 La meg være i fred! pleier og funke ;-) Anonymous poster hash: eaf14...06e 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Ikke si "Kan du love meg at du aldri vil kontakte meg igjen?", det blir rart og barnslig og bare inviterer til en samtale om hvorfor. Bare si til ham at du ønsker at han ikke kontakter deg igjen, og at dere ikke har noe mer med hverandre å gjøre. Gjør det på en rolig måte, ikke hysterisk og ikke gjør det så dramatisk som du skildrer i innlegget ditt her. Du har ingenting å hente på å be ham om gi tilbakemelding der han lover å aldri kontakte deg igjen. Anonymous poster hash: b0ee6...f31
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Ikke si "Kan du love meg at du aldri vil kontakte meg igjen?", det blir rart og barnslig og bare inviterer til en samtale om hvorfor. Bare si til ham at du ønsker at han ikke kontakter deg igjen, og at dere ikke har noe mer med hverandre å gjøre. Gjør det på en rolig måte, ikke hysterisk og ikke gjør det så dramatisk som du skildrer i innlegget ditt her. Du har ingenting å hente på å be ham om gi tilbakemelding der han lover å aldri kontakte deg igjen. Anonymous poster hash: b0ee6...f31 Jeg skulle vel ha gjort det da han sendte meg sms i forrige uke, føler at det blir litt rart nå så mange dager etterpå. Men gud som jeg sliter etter å ha hørt i fra han. Som nevnt er jeg så forbasket svak for den fyren, men han er så destruktiv for meg at jeg måtte gå... Anonymous poster hash: 1f8a6...493
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Det du gjør er - SLUTT Å SVAR :-) Blokker han fra email, mobil osv osv. Dette er enkelt og smertefritt. Når han ikke får svar tar han hintet. Bryr du deg med å svare - viser du interesse. Anonymous poster hash: 08419...13f
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Det du gjør er - SLUTT Å SVAR :-) Blokker han fra email, mobil osv osv. Dette er enkelt og smertefritt. Når han ikke får svar tar han hintet. Bryr du deg med å svare - viser du interesse. Anonymous poster hash: 08419...13f Litt tidlig å blokkere han ennå, da det fortsatt kan være post til meg som kommer til han. Men for det meste lar jeg være å svare, men den som kom i forrige uke klarte jeg ikke å la være :-/ Slitsomt at jeg må være ekstra sterk i dette bruddet, siden han mest sannsynlig kommer til å ta kontakt.. Anonymous poster hash: 1f8a6...493
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå