Gå til innhold

Til menn i 30-åra: Smigret hvis en pen 18-åring synes du er kjekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenåringer skal date tenåringer og voksne skal date voksne. Sånn er det bare. Når begge er voksne gir jeg beng i om aldersforskjellen er på 40 år.

Hehe... Så en jente på 19,5 år skal ikke date en person på f.eks. 27 år, sier du? Jenta er jo fortsatt tenåring. Men i det jenta fyller 20, er det helt greit at hun dater en på 40 år. For da er ikke jenta tenåring lengre - hun er det du definerer som "voksen". Synes den uttalelsen din virker utrolig ureflektert. Det tidspunktet man fyller 20 år trenger ikke være magisk grense hvor et menneske går fra å tenke som et barn til å tenke som en voksen. Jeg blir 19 år i år, og vil påstå at jeg er veldig moden og voksen i hodet.

TS

Anonymous poster hash: f2e18...cc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg er ikke 30, men jeg hadde nok blitt glad for oppmerksomheten. Om jeg skulle gått ut med en 18 åring måtte hun vært moden for alderen og hatt et voksent utseende.

Generelt blir jeg egentlig interessert i damer som er eldre enn meg. Får av en eller annen grunn bedre kjemi med dem.

• Liker 1
Skrevet

Hehe... Så en jente på 19,5 år skal ikke date en person på f.eks. 27 år, sier du? Jenta er jo fortsatt tenåring. Men i det jenta fyller 20, er det helt greit at hun dater en på 40 år. For da er ikke jenta tenåring lengre - hun er det du definerer som "voksen". Synes den uttalelsen din virker utrolig ureflektert. Det tidspunktet man fyller 20 år trenger ikke være magisk grense hvor et menneske går fra å tenke som et barn til å tenke som en voksen. Jeg blir 19 år i år, og vil påstå at jeg er veldig moden og voksen i hodet.

TS

Wow du må være den første tenåringen som har kommet med den påstanden!

Date de du vil TS. Ingen på KG kan vite om det funker mellom dere.

Anonymous poster hash: eac3c...312

• Liker 5
Skrevet

Gjør henne på tjukka, så får du 2 barn i samme slengen.

Anonymous poster hash: 8b4bc...6d2
Skrevet

Ville vel blitt glad for komplimentet men tviler nok sterkt på at en 18 åring hadde vært aktuelt. I likhet med "L" så har jeg ofte hatt mest kjemi med de kvinnene som har vært noen år eldre enn meg.

Anonymous poster hash: 2db39...f78
Skrevet

dytt *

Skrevet

Hvis en 18 åring hadde sagt til meg at jeg var kjekk eller pen eller whatever, da hadde jeg lurt på hva pokker det var som var galt med meg. Jeg vil ikke tiltrekke så unge mennesker.

Anonymous poster hash: 2da23...bc0
  • Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Smigret. Men forundret. Jeg kunne vært faren din. Og så stiller jeg spørsmål ved hvor mye vi kan ha til felles. Er du ansvarlig og moden nok? Ønsker vi det samme? Vil du ønske det samme om seks måneder? Hvor langsiktig er du? Spørsmålene bare strømmer på, så, nei, jeg ville nok backet raskt unna.

ehh en 30 åring kan ikke være faren til en 18 åring..

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Hadde for all fremtid postet på KG og fortalt hvor ung jeg så ut. "Jeg er i 30-årene og 18 åringer tror at jeg er på deres alder." Kanskje også latet som om jeg ikke likte det.

Nei, vent, jeg er ikke kvinne:-)

Endret av Summers
Skrevet

Selvfølgelig hadde det vært smigrende. Selv er jeg bare 27, men med mitt gutteaktige utseende kunne jeg lett bli tatt for å være 18 selv. Tror ikke nødvendigvis en 18 årig jente er så langt fra meg mentalt. Det er jo en kjent sak at jenter er mer moden enn alderen tilsier og gutter det motsatte..

Skrevet

TS

Det at du synes min uttalelse virker lite reflektert viser akkurat bare hvor lite reflektert du er. En normal 20 åring og en normal 40 åring er totalt forskjellig i modenhet. Alle 19 åringer tror de er modne for alderen, det er helt normalt. Og jeg vet også at den uttalelsen der kommer til å provosere deg, men de aller fleste av oss trodde vi var modne og voksne i hodet som 19 åringer. (Det finnes selvfølgelig sjeldne unntak) Men en hjerne er ikke ferdig utviklet før man er 25, og det fant de fleste av oss ut først når vi var over 25 og den magiske grensen hadde passert. Det finnes ikke noen magisk voksen grense i en alder av 20.

I mine øyne er man først voksen rundt 25-26, fra 20 til 25 er man i mine øyne ung voksen. En 17 åring og en 22 åring er veldig like i mine øyne og min erfaring tilsier at skikkelige hopp i "modningen" kommer rundt 24-26 og deretter ett mega hopp rundt 29-31. (Noen henger jo selvfølgelig litt igjen og det er der jeg mener menn som dater tenåringer burde plasseres)

Om en 20 åring dater en på 40 så vil jeg tenke at damen har daddy issues og at det er noe mentalt galt med mannen (Ja, så dømmende er jeg). Om en 26 åring dater en 46 åring så tenker jeg hva i alle dager en 26 åring vil med en 46 åring, men at de er voksne nok til å gjøre akkurat det de vil uten at jeg skal bry meg om det. Voksne dater voksne, sånn er det bare.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er bare nysgjerrig. Vurderer å prøve meg på en 30-åring jeg har et godt øye til. Vi er like på mange områder. Ser på meg selv som både pen og søt, og lurer på hvordan en mann i 30-åra ville reagert. Er dere i stand til tenne på 18-åringer? Mannfolk flest? (Og nei, det er IKKE jeg som har laget de to andre trådene med samme aldersforskjell her inne...) Anonymous poster hash: f2e18...cc0

Jeg blir smigret når kvinner sier at de synes jeg er kjekk. Men det spiller liten rolle hvilken aldersgruppe beundringen kommer fra. For er man kjekk, så er man kjekk. Clooney er like kjekk nå som han var for 25 år siden. Og det tror jeg både småjenter og godt voksne kvinner er i stand til å se;)

Anonymous poster hash: ee8dd...2f4

Skrevet

ehh en 30 åring kan ikke være faren til en 18 åring..

Les tittelen.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Les tittelen.

ja. menn i 30 åra. jeg tenker ikke på de som nærmer seg 40 jeg da

Skrevet

Hadde for all fremtid postet på KG og fortalt hvor ung jeg så ut. "Jeg er i 30-årene og 18 åringer tror at jeg er på deres alder." Kanskje også latet som om jeg ikke likte det.

Nei, vent, jeg er ikke kvinne:-)

Selvfølgelig hadde det vært smigrende. Selv er jeg bare 27, men med mitt gutteaktige utseende kunne jeg lett bli tatt for å være 18 selv. Tror ikke nødvendigvis en 18 årig jente er så langt fra meg mentalt. Det er jo en kjent sak at jenter er mer moden enn alderen tilsier og gutter det motsatte..

Anonymous poster hash: ed5cd...a0f

• Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

Anonymous poster hash: ed5cd...a0f

Det må jo være ment på kødd, han svarte rett etter meg.

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn og svar til dette.

Irrlys, mod.

Skrevet (endret)

Selvfølgelig blir de smigret, jeg hadde også blitt smigret om en gutt på 18 sa det til meg. Men han er en tenåring, så det stopper der.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Jeg er iden situasjonen. Er 34, hun 17...

Digger henne. Hu er søt, sexy og har en personlighet jeg liker.

Vært nær å bare be henne ut mange ganger. Vurderer gjøre det. Hu er superhot.

Bare dømme meg...jeg liker pene jenter i alle aldere da. Anonymous poster hash: fb738...c36

be henne ut da vel.. ingen her som stopper deg <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tongue1.gif' alt=':P'>

Anonymous poster hash: 838dd...044

Skrevet

Jeg blir smigret når kvinner sier at de synes jeg er kjekk. Men det spiller liten rolle hvilken aldersgruppe beundringen kommer fra. For er man kjekk, så er man kjekk. Clooney er like kjekk nå som han var for 25 år siden. Og det tror jeg både småjenter og godt voksne kvinner er i stand til å se;)

Anonymous poster hash: ee8dd...2f4

Jeg synes ikke Clooney er kjekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...