Gå til innhold

Til menn i 30-åra: Smigret hvis en pen 18-åring synes du er kjekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare nysgjerrig. Vurderer å prøve meg på en 30-åring jeg har et godt øye til. Vi er like på mange områder. Ser på meg selv som både pen og søt, og lurer på hvordan en mann i 30-åra ville reagert. Er dere i stand til tenne på 18-åringer? Mannfolk flest?

(Og nei, det er IKKE jeg som har laget de to andre trådene med samme aldersforskjell her inne...)

Anonymous poster hash: f2e18...cc0
Videoannonse
Annonse
Gjest revestrekjenta
Skrevet

Tviler jeg på, han ser på deg som et barn.

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Personlig ville jeg aldri gått for en 18 åring.

En 18 åring for meg er alt for ung.

Endret av Corto Maltese
  • Liker 3
Skrevet

Tror mannfolk flest tenner på pene kvinner uansett alder. Men om det er milevis mellom "jeg så en pen jente på gata", og "jeg har lyst til å inngå et forhold". Da er det andre ting en et pent ytre som avgjør saken.

Anonymous poster hash: eac3c...312
  • Liker 11
Skrevet

Smigret. Men forundret. Jeg kunne vært faren din. Og så stiller jeg spørsmål ved hvor mye vi kan ha til felles. Er du ansvarlig og moden nok? Ønsker vi det samme? Vil du ønske det samme om seks måneder? Hvor langsiktig er du? Spørsmålene bare strømmer på, så, nei, jeg ville nok backet raskt unna.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er iden situasjonen. Er 34, hun 17...

Digger henne. Hu er søt, sexy og har en personlighet jeg liker.

Vært nær å bare be henne ut mange ganger. Vurderer gjøre det. Hu er superhot.

Bare dømme meg...jeg liker pene jenter i alle aldere da.

Anonymous poster hash: fb738...c36

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg kunne vært faren din.

Ser ut til at folk alltid svarer det. Hvis han gjorde en kvinne gravid som 11 aaring, ville han vaert ca. 12 da hun ble fodt ja. Neppe en typisk situasjon.

TS, de fleste menn blir smigret om en pen jente er tiltrukket av dem. Hvorvidt han tenner paa deg kommer an paa om du er hans type og moden nok.

Men et forhold er som oftest uaktuelt, ettersom dere neppe matcher paa det personlige plan.

Endret av Marie90
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er iden situasjonen. Er 34, hun 17...

Digger henne. Hu er søt, sexy og har en personlighet jeg liker.

Vært nær å bare be henne ut mange ganger. Vurderer gjøre det. Hu er superhot.

Bare dømme meg...jeg liker pene jenter i alle aldere da.

Nei, nei, nei...!

Menn som vurderer å legge an på 17- åringer må være ekstremt umodne selv...

Anonymous poster hash: 9331e...ff3

• Liker 10
Skrevet (endret)

Ser ut til at folk alltid svarer det. Hvis han gjorde en kvinne gravid som 11 aaring, ville han vaert ca. 12 da hun ble fodt ja. Neppe en typisk situasjon.

Var en dokumentar på NRK2 i går om afghanske barn. Han ene (på femten) hadde ei kone på fjorten, og de hadde felles barn.

Så si ikke det! ;-)

Endret av oeas
Skrevet

Var en dokumentar på NRK2 i går om afghanske barn. Han ene (på femten) hadde ei kone på fjorten, og de hadde felles barn.

Så si ikke det! ;-)

He-he, men det er jo et svært uvanlig tilfelle da.. ;)

TS

Skrevet

Så si ikke det! ;-)

Mener å huske at aldersgrensen myndighetene i Afghanistan har gitt er 18 år, men det er ute på bygda og blant dem som ikke har utdannelse, hvor aldersgrensen er ned til 9 år. Det arbeides med å få vekk barneekteskap, da en del av de unge jentene blør i hjel etter fødsler.

Samt at det er jo rart, at man i mange land blir betraktet som barn under 18 år, mens her i NORGE som er så langt kommet industrielt og utdanningsmessig sett, her ser man på jenter under 18 år som potensielle puledukker. Det er noe fundamentalt galt i dette samfunnet da.

Anonymous poster hash: 2da23...bc0

Skrevet

Nei, nei, nei...!Menn som vurderer å legge an på 17- åringer må være ekstremt umodne selv... Anonymous poster hash: 9331e...ff3

Hvorfor det? De er ikke slapp og falmet og har født ungen til en eller annen drittsekk slik de fleste single på min alder er.

Tenker ikke på forhold med henne...bare se om det kan bli morsomt :)

Skrevet

Noe jeg syns er litt komiskt er at når en 20åring, som bare er 2 år eldre, spør om de kan prøve seg på en mann på 30, så sier alle go for it.. Selvom det er praktisk talt ingen forskjell.

Personlig syns jeg at verken 18 eller 20 åringer passer så fint ved siden av en 30 åring, men igjen, folk er forskjellige og jeg kan ikke bare bedømme hele kloden utifra en alder, og si hvem som kan være sammen og ikke.

For å si det sånn; Du merker jo fort hvis det ikke går, det er jo opp til deg.

Anonymous poster hash: 13195...a30
Skrevet

Smigret. Men forundret. Jeg kunne vært faren din. Og så stiller jeg spørsmål ved hvor mye vi kan ha til felles. Er du ansvarlig og moden nok? Ønsker vi det samme? Vil du ønske det samme om seks måneder? Hvor langsiktig er du? Spørsmålene bare strømmer på, så, nei, jeg ville nok backet raskt unna.

Fikk du barn når du var 12?

Skrevet

Jeg er bare nysgjerrig. Vurderer å prøve meg på en 30-åring jeg har et godt øye til. Vi er like på mange områder. Ser på meg selv som både pen og søt, og lurer på hvordan en mann i 30-åra ville reagert. Er dere i stand til tenne på 18-åringer? Mannfolk flest?

(Og nei, det er IKKE jeg som har laget de to andre trådene med samme aldersforskjell her inne...)

Hadde nok absolutt blitt smigret, men om jeg kunne hatt et seriøst forhold til en 18-åring er noe annet. Ikke fordi jeg selv ikke ville, eller kunne tenkt meg det hvis damen var søt og smart, men pga. samfunnet vi lever i :/

Anonymous poster hash: 3f675...45b

Skrevet

Føles altid godt når noen syntes du er kjekk, uansett alder. :) Betyr ikke noe mer.

Anonymous poster hash: c334b...7fa
  • Liker 1
Skrevet

Så si ikke det! ;-)

Jaja, men da kan jo ikke mamma og pappa være sammen da, for hun er 9 år yngre enn han (51 og 60).

Mensen kan komme så tidlig som i en alder av 8, så da kunne jo han vært faren hennes, for det er jo i følge deg helt galt :klaske:

Skrevet

En ting til som irriterer meg...om jeg starter å ligge med hu på 17 så blir jeg dømt. Sånn var det helt siden VGS.

Gikk man til yngre var man ekkel, taper og blabla

Men ta de gutta på min alder da vi gikk på VGS som fløy rundt og pula på MILFs...det var helt konge, klapp på skuldra og "status " med en gang.

Det er bare tåpelig hele greia. Om menn og kvinner med høy aldersforskjel ene eller andre veien vil ha hverandre så...hva er problemet? Bortsett fra en moralkode uten substans?

Akkurat når det gjelder eldre mann+ung dame og fordommer mot det er vel kanskje det at eldre kvinner blir bitter når menn på deres alder vil ha unge sprettne jenter mens guttene på jentas alder er bitter for at de går etter eldre enn dem.

Skrevet

En ting til som irriterer meg...om jeg starter å ligge med hu på 17 så blir jeg dømt. Sånn var det helt siden VGS.

Gikk man til yngre var man ekkel, taper og blabla

Men ta de gutta på min alder da vi gikk på VGS som fløy rundt og pula på MILFs...det var helt konge, klapp på skuldra og "status " med en gang.

Det er bare tåpelig hele greia. Om menn og kvinner med høy aldersforskjel ene eller andre veien vil ha hverandre så...hva er problemet? Bortsett fra en moralkode uten substans?

Akkurat når det gjelder eldre mann+ung dame og fordommer mot det er vel kanskje det at eldre kvinner blir bitter når menn på deres alder vil ha unge sprettne jenter mens guttene på jentas alder er bitter for at de går etter eldre enn dem.

Det er ikke fordommer mot eldre menn med yngre damer, men med voksne menn som dater tenåringer som teknisk sett fremdeles er barn. Det er det det går i bitterpikk.

Anonymous poster hash: 8253b...2da

• Liker 5
Skrevet

Tenåringer skal date tenåringer og voksne skal date voksne. Sånn er det bare. Når begge er voksne gir jeg beng i om aldersforskjellen er på 40 år.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...