Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå har jeg bestilt mitt første produkt på Strawberrynet.

Blir spennende å se hvor mange dager det tar før det kommer. Jeg bestilte en eye soothing gel som i butikken her koster 350,- og på Strawberrynet kom den på 249,-

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Det går nok bra :) Selv har jeg ikke tord å bestille noe over 200 kroner. Jeg vet kvinneguiden sier man får tilbake pengene hvis man må betale moms, men det står da visselig på sidene at dette bare er en tjeneste de tilbyr, mao, det er ikke garantert at de gjør det.

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Tror det skal gå bra. bestilte en chanel øyeskygge for ikke så lenge siden. Den kosta 300kr tror jeg. Alt gikk fint. fikk pakken etter 4 dager. For meg har det alltid tatt 4-5 dager. Jeg bestiller vanligvis natt til mandag og får det torsdag eller fredag. Har henta de fleste pakkene mine på torsdag. Altså 4 dager.

Gjest gjest1
Skrevet
Hvor mye vil momsen bli da evt?

Momsen er på 24%. Vet ikke om tollvesenet tar noe gebyr, det er mulig..

Skrevet

Posten tar ca 60-70 kr i gebyr i tillegg.

Velkommen i SN klubben MissG, jeg synes den verste kneika var å tørre å bestille det første produktet, deretter er "buy" veldig kjapt å klikke på......

Skrevet

Ok. Vi får se hva som skjer med dene bestillingen da. Det skal jo lønne seg å bestille der i stedet for butikkpris her, så gjør det ikke det er det jo ingen vits i

Skrevet

Venter på Noah pafyme og lotion som ble bestillt for noen dager siden.

Kom på over kr 300,- så jeg er også litt spent på dette med toll.....

Skrevet

Har også lyst å bestille derfra, men jeg ser at de tilbyr ikke akkurat mange farger i foundation og slikt... Så jeg som er ekstremt lys i huden finner ikke fargene mine der...

Men jeg skal fortsatt lete...

Skrevet

:evil:

Fikk brev fra posten idag om at det var kommet ufortollet sending fra HongKong....

Ser ut til at jeg må ut med gebyr kr 70,- (verdi under kr 1000,-) i tillegg til "toll og avgifter"....

Svarte f......

(Må sette meg å finlese betingelsene hos Strawberry, nå er jeg veldig spent på om Strawberrynet vil dekket utlegget.)

Andre som har opplevd det samme?

Skrevet

Fikk brev fra posten idag om at det var kommet ufortollet sending fra HongKong....

Ser ut til at jeg må ut med gebyr kr 70,- (verdi under kr 1000,-) i tillegg til "toll og avgifter"....

Svarte f......

(Må sette meg å finlese betingelsene hos Strawberry, nå er jeg veldig spent på om Strawberrynet vil dekket utlegget.)

Ditto, samme skjedde med meg i dag óg! Jeg skal også lese litt på betingelsene til SN, håper det ordner seg..... :roll:

Skrevet

Dette har Gry skrevet tidligere ang dette med tollen:

Om du handler gjennom Kvinneguidens parfymeri kan Strawberrynet i etterkant refundere alle utgfiftene om pakken din blir stoppet i tollen.

Skrevet

Da får man bare skrive ett brev til SN, inkludere kvittering på det man må betale i mva og gebyrer, og håpe på det beste... :)

Ikke så veldig mange penger det er snakk om da. men det er jo greit å slippe unna med så lite som mulig... :kul:

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Hørte snakk om endring av minstegrensa for kjøp av varer fra utlandet utollet. Men dette er ikke bestemt ennå. tror regjeringen skulle bestemme det i løpet av høsten. De som kom med forslagt, sa at de ville heve grensa til 1000kr. Hvis dette går gjennom, jenter, da er det på tide med litt hamstring, big time! :sjarmor:

Skjønner ikke hvorfor tollvesenet skal være så strenge med kvinneting. Skal vedde på at de kvinnelig ansatte i tollvesenet også bestiller fra SN! :hoho:

Skrevet

Det har jeg hørt også :D

Håper forslaget går igjennom snart!

Gjest Cuddly
Skrevet

Det håper virkelig jeg også!

Dagens grense er intet mindre enn skandaløs!!!

Gjest Cuddly
Skrevet

Fikk forresten brev om ufortollet sending fra SN...

Har ikke mulighet for å faxe faktura før på tirsdag, så da blir det vel ikke ny øyekrem før til neste helg :(

Gjest Butterflygirl
Skrevet

200kr er ingenting. Tollvesenet burde vel tenke seg at hvis en forbruker i det hele tatt skal bestille fra utlandet, så bestiller man varer for mer enn 200kr, med tanke på porto og alt sh*** man må betale. Men igjen så er det også forståelig hvorfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...