AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Hva synes dere om at man kl 18 på bursdagen legger ut status hvor man "takker alle som har gratulert meg med dagen i dag blabla."? Det får jo oss som ikke har rukket å gjort det ennå til å føle oss litt dårlig, og det blir liksom ikke det samme å gratulerer etter det, da virker det som om man kun gjorde det fordi man så den posten. For de av oss som jobber overtid og ikke kan sitte på facebook hele dagen, så hender det faktisk at man ikke går innpå før om kvelden. Bør man ikke vente ca. til dagen etter eller i det minste til i nærheten av midnatt før man sender ut takke-posten?? Anonymous poster hash: 64632...bf9 1
Solstrålen. Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 I-landsproblemer. Hvem bryr seg? Blir du ikke sliten av å tenke sånn. Det er jo bare å skrive gratulerer med dagen. 8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Hva er dette forumet for, annet enn å diskutere i-landsproblemer? Utroskap, lizzm, hvilken betydning har det, så lenge man bruker kondom? Synes du virkelig ikke dette er idiotisk gjort? Anonymous poster hash: 64632...bf9 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Hæ? Nei, men det er da ikke sikkert bursdagsbarnet er på Facebook hele dagen heller. De takker vel når det passer. Jeg trykker uansett liker på alle hilsener og svarer på mange, så du ville nok fått en takk likevel. Anonymous poster hash: 49b25...e8e 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Hvis man ikke skulle kunne diskutere såkalte I-landsproblemer på forumet hadde det vært forsvinnende lite aktivitet her. Og jeg skjønner godt hva du mener, TS. Jeg har selv sett noen takke før lunch-tid på selve dagen. Åpenbar fisking etter oppmerksomhet og jeg får ikke lyst til å gratulere i det hele tatt. Anonymous poster hash: e6ec9...224 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har selv sett noen takke før lunch-tid på selve dagen. Åpenbar fisking etter oppmerksomhet og jeg får ikke lyst til å gratulere i det hele tatt. Anonymous poster hash: e6ec9...224 Kjære verden, det må være trist å være så negativt innstilt til sine venner. Det må da være lov å takke tidlig om man har fått noen hilsener. Og så takker man resten senere. Slutt å tenke så bittert! Folk på min venneliste takker på alle slags tidspunkt, det er ingen baktanker med det uansett. Anonymous poster hash: 49b25...e8e 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Seriøst? Er fb blitt en kode for skikk og bruk når det gjelder dette? Jeg blir helt matt jeg. Anonymous poster hash: ac85e...d59 1
Barcelone Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Herregud hva er det med folk og denne fjesboka. Hele livet skal leves og deles gjennom den. Sist bursdag gadd jeg ikke engang å lese gjennom alt som sto på veggen min. Mener at venner og familie heller kan enten ringe meg eller sende meg en sms med gode ønsker i stedet for å skrive på FB. Gidder da ikke sitte på nettet og lese gratulasjoner på bursdagen min. 4
Sportiva Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Bryr meg ikke et sekund. Hyggelig at de setter pris på hilsener. Gjorde dog deg samme forrige gang da jeg hadde bursdag på en fredag og reiste på fjelltur uten nett på ettermiddagen. Ville takke før jeg dro. Ser ikke problemet. 1
Gjest Awzm me Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Kan man ikke bare sende en litt mer personlig gratulasjon på melding bare?
Gjest Raindrops Skrevet 3. februar 2014 #11 Skrevet 3. februar 2014 Det synes jeg er helt greit. Ingen grunn til å bli paranoid og overanalysere en enkel takkemelding, og tro at hele facebook ler av hvor treig du er til å gratulere med dagen. Slapp av. Det er ikke sosialt selvmord. 3
Gjest ms_kwang Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 til og med,med FB så glemmer jeg av dagen til mine venner >.> Men er inne der sånn 1-2 ganger i uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå