Gjest 1111 Skrevet 23. mai 2004 #1 Skrevet 23. mai 2004 Har skikkelig lyst på en hvit Jean Paul-jakke jeg har sikla på lenge, og nå har jeg endelig penger til den også. Men jeg lurer på hvilke butikken som fører Jean Paul? har ikke sett etter jakka her i byen, så kunne vært greit om noen visste hvilke butikker som fører merket. Takk takk
Diva Skrevet 23. mai 2004 #3 Skrevet 23. mai 2004 Jeg vet at i Skien og Porsgrunn, så har de i allefall Jean Paul på Match Woman butikkene. Tror de finnes på Match flere plasser og. Ellers ligger det i allefall en Jean Paul butikk på Aker brygge om en befinner seg i hovedstaden. Lenge siden jeg har sett den butikken da, men skulle tro den er der ennå.
Gjest 1111 Skrevet 23. mai 2004 #5 Skrevet 23. mai 2004 Takk for tips :-) Kommer meg nok ikke til hovedstaten med det første, men kan jo være litt mer spesifikk, jeg bor i kristiansand. De har vel Match her hvis jeg tenker meg om...
Gjest 1111 Skrevet 24. mai 2004 #8 Skrevet 24. mai 2004 Takk takk Fant nettopp ut at jeg ikke har råd likevel
SunAndMoon Skrevet 24. mai 2004 #9 Skrevet 24. mai 2004 Kjipt da... får kjøpt på Intersport også... og andre sportsbutikker (kjøpte min på sørlandet forresten...bodde der før, blir vel 3 år siden nå i høst - og jakka er like fin, hel og pen! verdt hver eneste krone :D)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå