Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kjent med en kompis av en slekting for noen måneder siden. Etter en fest så endte det med at vi hadde sex, og etter det har vi overnattet hos hverandre flere ganger i uken. Han spør meg ofte om jeg vil komme til han, og vi har ikke sex hver gang vi er sammen. Nå er «problemet» at jeg har fått veldig sterke følelser for han, men jeg vet ikke om han bare er ute etter sex. Jeg VET det er best å spørre han om dette, men jeg tør bare ikke.. Vi henger en del sammen ellers også, pga slektingen min. Da gjør han småting som kiler meg, småerter, tuller mye med meg osv. Men da vi er med denne slektingen, så snakker han som om han bare er ute etter sex selv om det ikke virker sånn når det bare er oss to. Dette kan være fordi det er ganske stor aldersforskjell mellom oss og han er flau over det, men jeg blir så forvirret! Når vi ikke er sammen snakker vi sammen på facebook hele tiden, ville han ha giddet å bruke så mye tid på å snakke med meg om han bare var ute etter sex? Beklager at innlegget ble litt rotete :laugh:

Anonymous poster hash: bd152...232
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det ville nok prate med deg selv om han er ute etter sex. jeg hadde en sexgreie med en i tre mnd nettopp. vi så både film, tok ei øl og snakket masse men jeg var ikke ute etter noe annet enn sex. han var jo en hyggelig fyr selv om jeg ikke var ute etter et forhold

Anonymous poster hash: b9316...40b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...