Gå til innhold

eksen vil ha meg tilbake, men " horer" rundt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg betydde litt mer enn dette. Han og jeg har problemer, vi er i en overgangsfase hvor det enten blir helt slutt, eller så blir vi sammen igjen. Vi har ikke sex, men har vært og spist, snakker mye osv. Han vil gjerne, jeg nøler og vil at han skal bevise litt for meg. Nå ser jeg at han legger til nye damer på facebook. Disse damene ser ut som billige utgaver av britney spears med offentliggjorte fylkebilder. Hva i alle dager holder han pp med. Over flere helger har han lagt til jenter. Han har lov, selvsagt, men det skuffer meg. Jeg blir flau, litt sjalu og tenker at vi bare er veldig forskjellige. Strategisk dumt av han hvis han vil ha meg tilbake. Er det jeg som overreagerer eller hadde dere reagert på dette?

Anonymous poster hash: 68d7d...b49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt, hadde ikke tatt han tilbake.

Skrevet

eeeh, han legger til jenter på facebook, hva så? jeg har lagt til mange gutter på min facebook etter det ble slutt mellom meg og samboer men jeg ahr faktisk ikke rota meg opp i noen av dem

Anonymous poster hash: 63a34...0f5
Skrevet

Det er definitivt et rødt flagg! Det kan hende han bare ha deg på siden. Jeg ville ikke tatt han tilbake, men syns du kan prøve å være litt mer med han. se hva han GJØR for å få deg tillbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...