AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Jeg kom over denne i dag på face (scroll litt ned, til tittelen "Et Kupp, tenker du");http://douleur.blogg.no/m_012014.html Er det sant at man får falske kopier på nettbutikker som Blush.no og Vakkerhår.no? Eller er det ekte merkevarer, men via uautoriserte kanaler? Jeg har handlet en del shampo og balsam der, men vil jo ikke bruke den om den er en billig kopi (som kanskje ødelegger håret). Har innbilt meg at håret har blitt tørrere densiste tiden....Anonymous poster hash: f1905...e4a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Ja, da tror jeg du har innbilt deg noe. Blivakker og blush selger "the real deal". Anonymous poster hash: 13f36...edb
Adhara Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har handlet i bøtter og spann fra både Blush og Blivakker, har aldri fått falske produkter. 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Handler fra Feelunique. Jeg er veldig fornøyde med de og aldri opplevd å få falske(gamle produkter.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Alle vet jo at de norske nettbutikkene selger falske og gamle varer. Hallo… Anonymous poster hash: 60e5c...db1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Ok, dette var betryggende å lese da tør jeg å bruke opp produktene i hvert fall. Takk for svar. Anonymous poster hash: f1905...e4a
Gjest Makemeloveit Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Tror ikke blush og blivakker selger kopier. Men det jeg vet er at noen frisørmerker er det umulig å finne på nett, med mindre det er kopier. Derfor skal man være veldig ops! Davines, Kevin Murphy finner man blant annet ikke ekte varer av.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Ser at innlegget er slettet - http://douleur.blogg.no/1391095620_et_kupp_tenker_du.html . Såvidt jeg kjenner til aksepterer ikke nettbutikker at "grunnløse påstander" blir lagt ut, og de bruker å true med rettsak når det skjer. Har rapportert tråden pga o.n., så får KG bestemme om den skal stå. Jeg leste blogginnlegget for noen dager siden. Var en "frisørshampoo-selger" som la ut lenken på facebook. Jeg tenkte at her får bloggeren trøbbel, samt at har hun ikke hørt om http://snl.no/parallellimport ? Anonymous poster hash: 4c367...d70
Frost. Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Du kan ikke garantere at du får ekte Joico produkter der, nei. Du vet ikke hvor produktene kommer fra, siden de ikke kommer fra Joico-leverandør.
Daudaferd Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Har lyst til å bestille parfyme fra Nordicfeel.no, men det er da så mistenkelig billig! Noen som har erfaringer med den butikken?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Du kan ikke garantere at du får ekte Joico produkter der, nei. Du vet ikke hvor produktene kommer fra, siden de ikke kommer fra Joico-leverandør. Men jeg har en flaske kjøpt fra frisør, resten er fra vakkerhår.no. Flaskene ser helt like ut, både trykken og merkingen. Innholdet er vanskelig å si noe om, da den ene fra frisøren er for tørt hår, mens de andre er volumprodukter. Lukter helt fint, og virker bra.Anonymous poster hash: f1905...e4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå