Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det virkelig nok for min del.har hvert i et forhold i to år skulle ønske jeg aldri ble kjent med han!! I begynnelsen synes jeg ting var bra men mulig jeg var alt for blind til å se sannheten. Han holder på med musikk og rapper. Noe han bruker for å sjarmere damene.nesten 30 år gammel, jobber ikke, sparer ikke noe og har masse gjeld. Satser alt på at han skal bli stor og kjent i løpet av året. Nå som han har en track md ei kjent rap gruppe i USA. Ei gruppe som har jobbet med store stjerner.samtidig har han en del bra beats som skal få han til topp. Fra begynnelsen var han alltid ut sent. Han kom hjem alt fra 2 på natten til 10 på morgenen. Nå sitter jeg her klokken 6 å vet ikke hvor han er! Vanskelig å nå via tlf og han gir blanke f. Han har hat et rusproblem i mange år. Piller,kokain,hasj osv pluss mye alkohol. Har gått fra han mange ganger men ender alktid tilbake til han. I løpet av disse årene har folk sakt mye.bla. han har vært utro,snskket stygt om meg, sier han er singel osv. Ord som sårer. Og han nekter for alt. Hadde det vært en person ok men det er snakk om flere som kommer til meg. Jeg vil se på meg selv som ei veldig snill og god jente, jobber med fattige barn, omsorgsfull og støtter opp. Pen og sterk. Selv om selvtilliten er på bunn prøver jeg å se det på den måten. Etter mye styr kom jeg tilbake til han igjen for 3 uker siden. Og jeg synes han har roet seg mye ned når det kommer til alkohol og rus. Har vært flink til å ta tlfn, kommet til "rett" tid og sakt hvor han har vært. Men etter all tillit er brutt tar det lengre tid før ting blir bra. Vi er aldri ute samnen og finner bare på ting bak disse fire vegger. Noe som fører til at vi har absolutt ingeting å prate om. Han har å slått,dyttet,spyttet på meg,dregd meg etter håret,kastet meg ut av leiligheten flere ganger.sakt alt stygt du kan si til et annet menneske og rett og slett dregd meg helt til bunn. Etter en krangel i dag kommer han ikke hjem. Han har åpenbart fått kontakt med ei jente som det ser ut til at han liker veldig godt. Og når jeg konfronterer han blir det et helvette! Er 100 prosent sikker på at han er der nå. Han mener jeg lager drana av å spørre; at jeg er psykisk gal og dum. At jeg er alt for barnslig og får meg virkelig til å tro jeg er gal. Noe jeg aldri har hørt fra noen andre i mitt liv. Er det meg som er den gale i dette forholdet? Overdriver jeg? Er psykisk sliten og trenger råd for å komme meg ut av dette nå. Kommer han til å behandle hun på en bra måte? For han er jo snill hvis yan vil og har prøvd på en måte. Men jeg føler det blir feil å gå å møte ei jente du så vidt kjenner og som åoenbart er interessert i mer enn vennskap. Hjeeeeelp!!!

Anonymous poster hash: 6ed9d...21d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wall of text!

Anonymous poster hash: ced9c...3ed
  • Liker 1
Skrevet

Kom deg vekk, med vettet og din fysiske helse i behold. Dette er en manipulerende drittsekk som aldr kommer til å vokse opp. Spar deg for flere lidelser, jente!

Anonymous poster hash: 897d0...621

Skrevet

Blir bare såret av å tenke på at han ligger nå med ei annen jente og behandler hun som ei prinsesse. Er vondt. Selv om jeg vet du har rett

Anonymous poster hash: 6ed9d...21d

Skrevet

Blir bare såret av å tenke på at han ligger nå med ei annen jente og behandler hun som ei prinsesse. Er vondt. Selv om jeg vet du har rettAnonymous poster hash: 6ed9d...21d

Trøst deg med at han isåfall kommer til å behandle den dama like jævlig etter kort stund. Vet det høres sykt ut å si noe sånt, men han der er det ikke håp for. Deg derimot, må tenke på deg selv nå, bygge deg opp igjen og bli den glajenta du egentlig er. :klemmer:

Anonymous poster hash: 897d0...621

• Liker 2
Skrevet

Ja tenker han sikkert ikke forandrer seg for henne heller. Trenger å komme meg videre i livet. De siste to åra har bare handlet om han! Trenger å tenke mer på meg og de som virkelig bryr seg ♥

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...