Gå til innhold

utdrikkingslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fekk lyst å fortelle om utdrikkings laget mitt har lest om mange kjekke.

Blei henta med bind for øynene kl. 09.15 lørdag den 8.mai. Kjørte ett lite stykke til ett vatn ikke så langt fra der eg bur. Forstod ikke hvor eg var.

Fekk ta av meg skjerfet der stod gjengen og ventet vi skulle padle i kano. Kjempe kjekt.

Etterpå reiste vi og spilte lazergame. Var ganske svett av å ha løpt rundt i mørke ganger og skjøt på hverandre i en halv time.

Så var eg å fekk ansiktbehandling med masasje. 1 1/2 time.

Så bar det heim til en vennine der hadde alle kjøpt ei ingrediens for 20 kr. hver så måtte eg laga noe av det (er kokk) ble som en kokkekamp.

etterpå var vi på ungdomskolen der eg gjekk og hadde den verste timen på skulen nemligt handarbeid. eg måtte montere ei veske med symaskin (uff) blei faktisk ganske bra.

Etter det var vi ute og spiste på en tyrkisk restaurant (mmm)

Så var det i bilen igjen da kjørte vi mot sjøen, der var det innredet ett båthus med levande lys, karaoke og det beste av alt en badesamp med nesten 40 grader i , der satt vi å nøt sjampis og jordbær mens vi såg på solnedgangen. det ble bading i sjøen og masse å drikke.

Vi var tillsamen 13 stk. En kjempe fantastiske kveld. og dag.

:hoppe::hoppe::hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes jo kjempeflott ut! Håper jeg også en gang i fremtiden får et sånt fint lag! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...