Gjest Nikee Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 (endret) Må si at dette er en skuespiller som jeg oppriktig kommer til å savne å se i filmer fremover. Desidert en av mine favorittskuespillere! For noen prestasjoner han har levert. Jeg ble så lei meg da jeg leste dette. Et stort talent har gått bort Endret 3. februar 2014 av Nikee
Barcelone Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Tenker det samme som deg. Synes han var en fantatisk skuespiller! 1
Djungelvrål Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Samme her. La for alvor merke til ham i Magnolia, en av de virkelig store karakterskuespillerene som har fantes! 1
SillySue Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Ett helt fantastisk talent! Forferdelig at det endte slik... Som Jim Carrey skrev: «Kjære Philip, en vakker, vakker sjel. For de mest følsomme blant oss, kan bråket bli for mye. Velsigne ditt hjerte» 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Dette var fryktelig trist, og alt for tidlig. Han var en fantastisk skuespiller, med mange flotte roller bak seg. Jeg skulle bare ønske det hadde blitt så mange flere av dem. Men jeg kjenner jeg gleder meg litt over all oppmerksomheten han får - det viser meg at den litt merkelige men fengslende skuespilleren jeg først la merke til i The Big Lebowski og Magnolia med årene har fått den anerkjennelsen han fortjente, og var høyt elsket av både publikum og bransjen. Anonymous poster hash: 9b4e9...cd6 1
maia_02 Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Kjempetrist jeg likte han godt, husker jeg så han i Mission Impossible 3, han var kjempeflink som skurken, døde altfor tidlig. 1
Lady Lovelylocks Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=mbDcnUH6rOc Jeg husker han best herfra 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå