Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har data en fyr et par ganger nå. Jeg liker han veldig godt, han er utrolig god. Men har funnet ut at jeg ikke er videre interessert i ham på den måten (vi har ikke hatt sex.)

Jeg vet at han er keen på å møtes igjen. Så hvordan kan jeg avslå ham på en fin måte? Noen som har tips til hvordan jeg bør legge det frem? Bør jeg sende melding selv å si det, eller vente med å si noe til jeg hører fra ham igjen? Kommunikasjonen oss i mellom har gått via sms, så føler derfor ikke det blir naturlig å ringe eller liknende.

Anonymous poster hash: 3cbca...c7b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes du hadde vært best, hvis det var deg det gjaldt? At han droppet å gi beskjed slik at du ikke viste, eller at han ga beskjed slik at du kunne "gå videre"?

Tror kanskje du ville valgt sistnevnte selv? Jeg ville i allefall gjort det.

Send en melding og skriv at du ikke er klar for noe enda, og at du synes dere var forskjellige (eller en annen random unnskyldning). Eller du kan skrive at du har mye å gjøre for tiden og egentlig kke er ute etter et forhold. Men ikke pakk det inn, slik at han tror/håper at det kan bli noe senere og maser etter en liten stund.

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

"Du er en flott fyr, men jeg tror dessverre at jeg aldri kommer til å få noen kjærestefølelser for deg".

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hva synes du hadde vært best, hvis det var deg det gjaldt? At han droppet å gi beskjed slik at du ikke viste, eller at han ga beskjed slik at du kunne "gå videre"?

Tror kanskje du ville valgt sistnevnte selv? Jeg ville i allefall gjort det.

Send en melding og skriv at du ikke er klar for noe enda, og at du synes dere var forskjellige (eller en annen random unnskyldning). Eller du kan skrive at du har mye å gjøre for tiden og egentlig kke er ute etter et forhold. Men ikke pakk det inn, slik at han tror/håper at det kan bli noe senere og maser etter en liten stund.

Det synes jeg blir feil når det ikke er slik det ligger an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...