AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Ble kontaktet av en veldig kjekk mann på sukker i dag. Har skrevet frem og tilbake i noen timer nå før vi sa godnatt. I det han logger av ser jeg at han plutselig fjerner alle bildene sine. Både profilbilde og album? Han skriver at vi gjerne kan fortsette praten i morgen, og det er jo trivelig. Men hvorfor i all verden tar han vekk alle bilder? Mulig det er meg som er paranoid men jeg tenker med en gang at det kan være han ikke har rent mel i posen? Anonymous poster hash: 34934...848
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Kanskje han synes du er så bra at han vil satse på deg og at han derfor ikke vil ha andre til å se på bildene? Anonymous poster hash: 873db...9ea 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Kanskje fordi han er blitt rapportert? Vet om flere som har opplevd dette, og da har det i noen tilfeller vært at vedkommende har blitt rapportert eller advart om å fjerne bildene som er av en annen person.. Anonymous poster hash: d562a...c61
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Jeg tror han bare ville satse på deg, og siden du allerede har sett bildene så er det vel greit. Det der har hendt meg mange ganger, og de sier det er fordi de liker meg og ikke vil vise bildene til alle andre.Anonymous poster hash: f8b43...6b6
luringen34 Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Han liker ikke å ha bilder ute på sukker fordi han har en jobb der det ikke helt passer seg evt. at han ikke vil familie og venner skal se han er der. Han har fått kontakt med en han liker og trekker bilder inntil videre og ser hvordan det går. Han driver nå iallefall ikke og dobbel og trippel dater da. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Klassisk tegn på kalde føtterAnonymous poster hash: 222f1...499 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Har aldri opplevd det på sukker..Jeg synes det høres merkelig ut. Er han så sjenert? Det er ikke sikkert bildene er av han, det er dessverre mange som har fake profiler. Nå som nettdating er så vanlig er det tull å være redd for å ha bilder av seg liggende ute, man må jo være medlem for at bildene blir sett av andre. Da må han ha en veldig viktig jobb som er så seriøs at det kan skade karrieren hans å være på sukker. Min mening Anonymous poster hash: adf91...674
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Han er vegetarianer!Anonymous poster hash: 24081...d0a 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 Ganske sikker på at han er blitt rapportert for å bruke falske bilder...synes du bør spørre han om hvorfor, hva har du å tape på det? Si at du la merke til at bildene hans er borte og lurer på om han har fjernet dem, enkelt og greit Har han rent mel i posen har han ikke noe i mot det spørsmålet.. Anonymous poster hash: c9912...d96 1
Gjest Soley Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 Er det bare meg? eller har jeg sette akkurat den sammen tråden.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 Hvis det er flere tråder om dette kanskje vi har truffet på samme mann Jeg har i hvert fall bare laget 1 tråd Anonymous poster hash: 34934...848 1
Gjest Gaea Skrevet 6. februar 2014 #13 Skrevet 6. februar 2014 Nå som nettdating er så vanlig er det tull å være redd for å ha bilder av seg liggende ute, man må jo være medlem for at bildene blir sett av andre. Anonymous poster hash: adf91...674 Nei da.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #14 Skrevet 6. februar 2014 Jeg hadde trukket inn bildene hvis jeg fikk kontakt med en lovende dame. Anonymous poster hash: e2042...e50
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #15 Skrevet 7. februar 2014 Jeg hadde trukket inn bildene hvis jeg fikk kontakt med en lovende dame. Anonymous poster hash: e2042...e50 Høres bra ut Jeg synes ts kan ta dette som et godt tegn inntil videre. Jeg gjorde det motsatte: Datet en fyr samtidig som jeg la ut nye og flere bilder på profilen. Det ble ikke godt motatt av han;) Anonymous poster hash: d1f53...1f4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #16 Skrevet 7. februar 2014 Har oppelvd menn som bare har bilder ute mens de er online, og sletter de når er offline.. Anonymous poster hash: bec2a...0b8
PanLi Skrevet 7. februar 2014 #17 Skrevet 7. februar 2014 Ble kontaktet av en veldig kjekk mann på sukker i dag. Har skrevet frem og tilbake i noen timer nå før vi sa godnatt. I det han logger av ser jeg at han plutselig fjerner alle bildene sine. Både profilbilde og album? Han skriver at vi gjerne kan fortsette praten i morgen, og det er jo trivelig. Men hvorfor i all verden tar han vekk alle bilder? Mulig det er meg som er paranoid men jeg tenker med en gang at det kan være han ikke har rent mel i posen? Anonymous poster hash: 34934...848 Jeg har gjort det samme selv; altså tatt vekk bilder og profiltekst i perioder. Det er når jeg ikke ønsker å flagge "jeg er tilgjengelig", men samtidig ønsker å ha kontakt med noen utvalgte Ingen kalde føtter, urent mel i posen, ugler i mosen eller hvasomhelst - det er rett og slett for å skjerme meg litt. Når jeg orker å ta fatt på en ny runde med "bli kjent"- så tar jeg bilder og tekst oppigjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå