AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Vet ikke om jeg poster rett sted, men uansett; Jeg sluttet på ppillene mine for noen uker siden, og den siste uka har jeg vert konstant ja, våt i trusa. Får man mer utflod når man ikke går på prevansjon? Eller når man er gravid? Det lukter ingenting, vet ikke om det er utflod heller, iom at det er ikke er "klissette" og det er ikke urin.. Anonymous poster hash: b72cd...a20
Essie_ Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Når eggløsningen nærmer seg blir man ofte "våtere" - pga økning i østrogen. Dette er hensiktsmessig fordi sædcellene svømmer bedre. Optimalt eggløsningsslim kan du strekke noen cm mellom tommel og pekefinger - som eggehvite. Så det kan være at eggløsningen din nærmer seg.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Når eggløsningen nærmer seg blir man ofte "våtere" - pga økning i østrogen. Dette er hensiktsmessig fordi sædcellene svømmer bedre. Optimalt eggløsningsslim kan du strekke noen cm mellom tommel og pekefinger - som eggehvite. Så det kan være at eggløsningen din nærmer seg.hmm.. jeg har de siste dagene type siden fredag kjent mye stikkninger i livmor også, det er uansett for tidlig til å ta en gtest. Men kan det også være mulig at jeg er gravid? At det kommer litt mer vanlig utflod da? TSAnonymous poster hash: b72cd...a20
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 hmm.. jeg har de siste dagene type siden fredag kjent mye stikkninger i livmor også, det er uansett for tidlig til å ta en gtest. Men kan det også være mulig at jeg er gravid? At det kommer litt mer vanlig utflod da? TSAnonymous poster hash: b72cd...a20 Det er vell for tidlig å bli gravid så kort tid etter pilleslutt?!. Har ikke ville trodd jeg har vært gravid hvis dette har skjedd meg. Øktutflod er helt normalt før og under EL, også før mens.. Anonymous poster hash: 00311...460
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Det er vell for tidlig å bli gravid så kort tid etter pilleslutt?!. Har ikke ville trodd jeg har vært gravid hvis dette har skjedd meg. Øktutflod er helt normalt før og under EL, også før mens.. Anonymous poster hash: 00311...460 det er en grunn for at man må bruke kondom om man har glemt noen piller.. så klart man kan bli gravid rett etter pilleslutt.. noen også med ppiller og når jeg ikke har tatt pillene, (minipille) på ca 7 uker så er det jo alltid en sjangs.. TSAnonymous poster hash: b72cd...a20 1
Athene Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Det er vanlig. Kroppens hormoner har begynt å jobbe igjen, og det er vanlig at utfloden endrer seg gjennom syklusen. Stikninger og økt utflod tyder på at kroppen forsøker å få eggløsning. Det går an å bli gravid ganske raskt etter slutt, særlig om man slutter midt i en syklus. En graviditetstest vil være positiv i løpet av 1-3 dager dersom stikninger og økt utflod skyldes graviditet. 1
Tyttebæra Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Jeg fikk ekstra mye utflod når jeg var gravid. Men det er ikke godt å si, du får bare ta en test å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå