Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 25 år som har begynt å date en gutt på 21 år! Det er veldig i startfasen, men det er ganske god stemning og det er allerede planlagt flere dater:-) For meg føles det veldig merkelig å date en som er over 3 år yngre, og jeg merker at jeg er litt nervøs for å fortelle venninnene mine hvor ung denne fyren egentlig er.... Hitill har jeg ikke merket aldersforskjellen på samtalene vi har hatt, men samtidig kan jeg se for meg at dette kan bli ett problem senere pga livserfaring. Synes i utgangspunktet ikke 3 år er veldig gale, hadde det vært 31-28 år hadde det ikke plaget meg. Men tenker at en gutt på 21år og en jente på 25 år er på ganske forskjellige stadier i livet! Hadde dere reagert på aldersforskjellen?? Hva er akseltabelt?

Anonymous poster hash: d0507...437
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke problemet om dere liker hverandre. 3 år er ingenting.

Anonymous poster hash: 05072...246
  • Liker 1
Skrevet

så lenge han er over 16 og vil det selv - no problem.

Skrevet

ikke noe problem det.

Typen er 8 år yngre enn meg ;)

Skrevet

25-21=4

jeg kan regne;-) det er tre år, men han har bursdag seint på året og jeg tidlig.

Skrevet

På hvilke områder et dere på forskjellige stadier i livet? Hvilket stadie er det du er kommet til som han ikke har vært på på disse 3 årene? Er det noen viktige stadier han har gått glipp av?

Jeg tenker at det er ikke alltid den som har levd lengst som har levd mest. Og at tall er for tallknusere, et forhold kan ikke spåes ut i fra en kalkulator.

Hvem som er yngst og eldst i et forhold kunne jeg ikke brydd meg mindre om, heller ikke 3-4 ynkelige år. Men det er tydelig at du tenker på det, og det er du som skal være i lag med han.. Om du sjemmes over han gjør du lurt i å gjøre det slutt. Du går kanskje glipp av en fantastisk gutt som du sier alt klaffer med men om du har tenkt til å la andres tanker stå i veien for det og være nervøs ved å gå hånd i hånd ut i verden bør du gjøre det slutt jo før dess bedre.

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

jeg kan regne;-) det er tre år, men han har bursdag seint på året og jeg tidlig.

:)
Skrevet

null prob. min exsamboer var 4 år yngre enn meg. vi hadde 4 fine år sammen vi :)

Anonymous poster hash: c286a...3f4
Skrevet

Hadde du hatt kjenskap til Norges lover hadde du visst at dette er et grovt brudd på paragraf 6.2 i straffegivn........

crap, hvor mange tråder som dette må det lages før kvinner klarer å tenke selv?

Anonymous poster hash: fb53a...512
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Han eg dater er 5 år yngre enn meg. Kunne ikkje brydd meg mindre

Kos deg!

Skrevet

Hadde du hatt kjenskap til Norges lover hadde du visst at dette er et grovt brudd på paragraf 6.2 i straffegivn........

crap, hvor mange tråder som dette må det lages før kvinner klarer å tenke selv?

Anonymous poster hash: fb53a...512

hæææ?

Gjest annemor38
Skrevet

Har dere følelser for hverandre så er det vel bare å se hvor dette bærer hen;-)

Skrevet

25-21=4

Litt av en tabbe, det der, du. For alt du hadde visst kunne aldersforskjellen fint vært 3 år og et par dager.

Anonymous poster hash: aff1a...9d7

Skrevet

hæææ?

Det var en tull.

• 2 uker senere...
Skrevet

TS her! Tusen takk for tilbakemeldinger! Vi dater og har det kjempefint! Merker ikke aldersforskjellen og innser at det er jeg som har vært litt overdramatisk :-D

Anonymous poster hash: d0507...437
Skrevet

Typen min er 3 år yngre enn meg. Merker ikke forskjellen i det hele tatt :)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg har barn med en som er 4 år yngre og har hatt kjæreste som er ti år yngre :) Go for it :)

Skrevet

Hvorfor føler du at du behøver å ta opp hans alder med dine venninner? Skal de være sammen med ham?

Skrevet

Nei, det er ikke greit fordi......................ehhhh....................mmmmm............hmmmmmmm. Litt usikker på hvorfor det ikke er greit, men jeg tror det har noe med moral å gjøre.

Du bør finne deg en mann som er født innenfor samme år, aller helst innenfor samme måned hvis mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...