AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 noen som har vært så gal og lånt penger på "trustbuddy"?? så dette på facebook, å kan ikke helt forstå at dette er lovlig å reklamere for???? låne penger av privat personer og betaler du innen 14 dager så låner du pengene gratis? Anonymous poster hash: 86199...820
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Hvorfor skulle ikke dette være lov? Ser ikke noe galt i det, alt er jo opplyst om. Har ikke prøvd det selv, men må være greit for de som trenger noen kroner raskt. Anonymous poster hash: 9dcca...634
Peculiar Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Jeg ser ikke problemet i forhold til å reklamere? Eneste forskjellen på dette og et vanlig kreditt selskap, er jo at pengene kommer fra personer som låner vekk sine penger og ikke har mulighet for å ta de ut (hvis man vil ha rentene) før alt er tilbakebetalt. Er helt sinnsykt dyrt å låne penger der i mer enn de 14 dagene, men er relativt greit sted å sette sparepengene for de som vil låne ut i hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har 100000 inne hos trustbuddy. En god fortjeneste hvert år. Anonymous poster hash: 53920...733
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har 100000 inne hos trustbuddy. En god fortjeneste hvert år. Anonymous poster hash: 53920...733 Er du ikke redd for å tape pengene? Anonymous poster hash: ea427...d28
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har 100000 inne hos trustbuddy. En god fortjeneste hvert år. Anonymous poster hash: 53920...733 - De som skyter inn penger på TrustBuddy må forvente tap Anonymous poster hash: f1385...7ac
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 http://www.finanstilsynet.no/no/Artikkelarkiv/Aktuelt/2014/1_kvartal/Trustbuddy-og-norske-myndigheter/ : Finanstilsynet har, i samarbeid med Forbrukerombudet, arbeidet for å stoppe virksomheten til Trustbuddy fordi foretaket ikke følger norsk lov. Trustbuddy har ingen tillatelser til å drive virksomhet i Norge og heller ingen tillatelser i andre land som gir rett til å drive slik virksomhet her. Trustbuddy har heller aldri søkt om tillatelse til å drive virksomhet i Norge. .. Svenske myndigheter opplyser derimot at Trustbuddy så langt ikke har bankkonsesjon i Sverige. Dette er bakgrunnen for vårt forbud mot markedsføring i Norge. Anonymous poster hash: f1385...7ac
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Skal mye til før jeg taper pengene. De aller fleste, om ikke alle, vil nok betale slike småbeløp tilbake, enn å miste alt de har pga inkasso og tvangstrekk. Alle som låner blir kredittsjekket i låneforløpet også. Det er småbeløp folk låner her, så risikoen blir spredt veldig godt. At folk må forvente tap er den vanlige svadaleksen fra finansdep igjen. Vanlige banker har også tap hvert eneste år. Har en avkastning på 15-20% på de 100000 årlig, så det er en del bedre enn bankrente, ja:-) Anonymous poster hash: 53920...733
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå