Gjest Belle âme Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Han er ein rapper, eg trur han er ukjent. Eg finner ikkje fakta om han! Eg søkte inn b-mike og det kom bare fram på wikipedia ein gammal fyr. Kor andre plssser kan eg finne fakta om han?? Han er som Eminem i ein mørk versjon, rapper om livet sitt. Han er ganske ærlig og er fødd i 92 i følge ein sangtekst han synger. Endret 2. februar 2014 av Belle âme
Gjest Belle âme Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Han her? Eg trur ikkje det. Han har ein sang som handler om broren sin, han duden du snakker om hadde 5 søstre og var fødd i 1971. B-mike er fødd i 92, i følge ein sangtekst
Gjest Belle âme Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Han her?` Det kan det være, så synd at det sto så lite Men takk for hjelpen!
Gjest Belle âme Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Eller ham? Det er ham!! Yes, endelig :D Takk!
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Det er ham!! Yes, endelig :D Takk! Vær så god. Det er en e.mailadresse der også. Bruk den med omhu.
Gjest Belle âme Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 Vær så god. Det er en e.mailadresse der også. Bruk den med omhu. Haha, enda bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå