Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rett og slett for glad i han.

Vi har hatt problemer de siste ukene, men trodde det var i orden nå. Var på legevakt torsdag og da fikk jeg ikke svar før jeg fortalte at det kunne være veldig alvorlig (selv om jeg vet han så meldingen om at jeg var på legevakt). Spurte han i går og i dag om han har fri til uka og om han kommer, og det svarte han ikke på. Sendte han så en melding om det er slutt eller ikke, og den svarte han heller ikke på.

Jeg ser ikke problemet med og svare på noen av disse meldingene. Jeg har aldri gjort han noe galt, men han klarer ikke engang og svare på om det er slutt eller ikke.

Jeg brukte 12 timer i helga på ene bursdagsgaven hans, og føler at det bare var waste.

Men jeg klarer ikke slå opp... Og jeg skjønner ikke hvorfor han ikke slår opp med meg

Anonymous poster hash: 6ab13...4bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Så han gidder ikke svare på meldinger fordi du glemte å svare en gang?
Er litt sånn selv. Veldig glad i kjæresten min, noen ganger er alt bra. Men oftere så føles det ikke bra. Likevel klarer jeg ikke å gjøre det slutt. Kanskje du bare skal vente å se hva som skjer. Reise til han å ta en prat?

Anonymous poster hash: 18d09...187
Skrevet

Så han gidder ikke svare på meldinger fordi du glemte å svare en gang?

Er litt sånn selv. Veldig glad i kjæresten min, noen ganger er alt bra. Men oftere så føles det ikke bra. Likevel klarer jeg ikke å gjøre det slutt. Kanskje du bare skal vente å se hva som skjer. Reise til han å ta en prat?

Anonymous poster hash: 18d09...187

Jeg svarer alltid på sms jeg...

Ja, samme her..

-TS

Skrevet

Han gadd ikke svare en gang, når du spør direkte om det er slutt eller ikke? Det høres dessverre ikke særlig lovende ut.

Skrevet

Det er bare kjempe dårlig gjort....!! Når du spør om noe så konkret og alvorlig som det.. :omg:

Skrevet

Han vil nok at du skal gjøre det slutt, så han slipper. :klem:

Anonymous poster hash: 40166...93e
Skrevet

Det er bare kjempe dårlig gjort....!! Når du spør om noe så konkret og alvorlig som det.. :omg:

kanskje han vil ta det face to face. å gjøre det slutt over sms når man har vært sammen en stund er jo bare tåpelig

Anonymous poster hash: 94764...b6c

Skrevet

høres ikke lovende ut..

Anonymous poster hash: 7bd3d...652
Skrevet

Hvis du ikke klarer å gjøre det slutt, så får du vel bare være sammen med han da....Ta ansvar for ditt eget liv, og det du vil ha ut av det!

Anonymous poster hash: a16e3...a13
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...