AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Lurer på om disse er ok å bruke? Står jo at de bare inneholder frukt? Har en datter på halvannet år som liker disse godt. Hun er svært småspist og kresen ellers, og jeg får ikke i henne så mye frukt annet enn banan, så jeg har latt henne få 1-2 slike daglig. Er det ok? Hun er som sagt ganske småspist, men er allikevel litt lubben siden hun er så rolig. Så jeg vil ikke pøse på med unødvendige kalorier dersom disse smoothiene ikke er sunne også... Anonymous poster hash: 0f667...57d
Lilla-dings Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Ja, hvorfor skulle ikke det være greit? Vi brukte dem og bruker dem enda. Hun er 1 år Kravene til produsentene som lager babymat er såpass strenge at slikt skal være trygt og helt ufarlig for barnet å spise.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Frukt er jo fint! Det jeg kan se av ulemper er at hun kanskje vil vrake annen mat om hun får for mye frukt, og at det blir ganske dyrt i lengden. Vår gutt er helt vill etter frukt, så vi kan ikke ha det synlig på kjøkkenet om vi vil at han skal spise vanlig mat. Anonymous poster hash: 3e794...7fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå