AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Noen som har trent eller trener med en PT på Elixia? Hva er prisen per time ca? Følte du at du nådde målene dine? Var PT'en fokusert på deg eller drev h*n med alt mulig annet? (Har hørt om tilfeller av det..) Jeg vurderer PT på Elixia, men er helt utrent og er livredd for å få en eller annen superdupersprek (og det får jeg vel også, med tanke på at det er en personlig trener...) og/eller superkjekk PT som syntes jeg er helt håpløs og som jeg bare føler jeg driter meg ut for.. hmm.. Anonymous poster hash: ba34b...c85
Betty2 Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Times prisen på PT kommer ann på hvilket nivå du velger PT fra og hvor mange timer du ønsker. Minste prisen for en PT begynner vel på ca 700 for en enkelt time. Men om du bestiller PT pakker på 10-20 timer, kan prisen fort komme ned mot 500kr timen. Min PT fulgte meg under hele timen, fokuserte på det jeg gjorde, sørget for at jeg gjorde teknikkene riktig og pushet litt ekstra. (PT som gjør alt annet mens du har time, finnes på alle sentere, men da må du si ifra, slik skal det ikke være) PT er godt trent ja, men det er jobben deres å få deg i bedre form, så når du er utrent i dag, vil han/hun legge opp et program som er tilpasset deg, ditt nivå og dine mål. De er profesjonelle folk og gjør ikke narr av noen.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 En PT tjener penger på å ha timer med folk, og må derfor være proffe. PT'n kan ikke skremme vettet at folk, eller håne de. Da vil de kjapt miste kunder og inntekt. Alle har godt av PT-timer og da spesielt nybegynnere, slik at de kan lære seg teknikker og treningsmåter, som passer for en selv. Så du skal i hvert fall ikke bekymre deg over dette. Men Elixia har vel slike treningsgrupper. Da er du ikke alene, men med i en gruppe og dere trener mot et mål. Da får du nøye oppfølging hele veien også - http://www.elixia.no/info/?menu=15000007&group=19901537
malicious Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 I løpet av mine 25 år har jeg trent minimalt, og min fastlege var egentlig litt sjokkert over hvor dårlig muskulatur jeg hadde i kroppen. Så jeg tok utfordingen og kjøpte 30 klipp med PT på Elixia, med mannlig trener (noe jeg helst ikke ville ha, fordi jeg trodde det skulle bli kleint) Selvfølgelig var det litt kleint i begynnelsen og ikke minst KJEMPEHARDT og starte med treningen. Mine 3-4 første timer var så tungt, og jeg var så svett og ekkel. Følte meg så ræva at jeg ville slutte på dagen. Jeg var støl i 5 dager etter en økt og det var ganske så tøft. Sakte men sikkert begynte fremgangen å komme og det var da treningen ble gøy! Han noterte ned underveis i øktene våre slik at jeg kunne se progresjon. Så jeg føler i allefall jeg har grunnlaget på å si: Du kommer ikke til å angre! Kast deg på treningen! Anbefaler deg å kjøpe en pakke med x klipp, så blir det billigere pr time. Jeg tror jeg har ca. 500,- på mine timer. Skrekkelig mye, men absolutt verdt det for den ekstra pushen.
maria b Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Jeg bruker PT på Elixia. Har hatt det en gang pr uke i ca et halvt år. Nå har jeg gått ned til hver annen uke. Føler at jeg har blitt mer selvgående nå. Jeg har lært masse, og jeg føler jeg får mer ut av treningen jeg gjør på egenhånd nå enn før jeg startet med PT. Jeg bruker å kjøpe 20 klipp med ekspresstimer, dvs en halvtime. Jeg varmer opp selv først. Det koster ca 350 pr gang. Dyrt nok, men verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå