Gå til innhold

Så vanskelig å snakke med svigermor når vi har problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har krise i ekteskapet, mannen har vært utro og har også tatt opp stort forbrukslån uten mitt vitende. Har bedt mannen min si noe til dem, for jeg synes det er pyton å hykle. Han har ikke sagt noe, og jeg må svare for om vi kommer i vinterferien eller ikke. Har lyst til å si:Nei, jeg kommer ikke for sønnen din er en løgner og bedrager. Hater å måtte dekke over. Vi jobber med ekteskapet, men alt er så kjipt.

Anonymous poster hash: 4ced3...5ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommunikasjonen med svigers hadde jeg da virkelig overlatt til mannen. Hvorfor skal du ordne med det?

Skrevet

Det er det jeg ønsker han skal gjøre, men hun ringer av og til når han ikke er hjemme. Noen ganger direkte til meg på min mobil. Virker rart om jeg aldri tar telefonen.

Anonymous poster hash: 4ced3...5ec

Skrevet

Jeg hadde svart at dere ikke kommer. Eventuelt forklare kort problemene (så kan de få vite hvordan sønnen har oppført seg). Utro og forbrukslån er jo heavy...

Anonymous poster hash: fc2f1...707

Gjest Awzm me
Skrevet

Om han ikke sier noe kan du si det akkurat som det er ;)

Skrevet

Jeg snakker med svigermor om nesten alt. Hun er ett menneske som alle andre, hun vet at ett ekteskap krever og at det kan skje ting som er nesten utilgivelig. Din svigermor har nok stort sett de samme egenskapene som meg og deg TS. Neste gang hun spør så sier det som det er, at dere ikke kommer pga dere har store problemer å løse opp i. Akkurat hva din mann har gjort trenger du ikke si. Hvis hun spør kan du be henne snakke med han selv. Håpet dere klarer å rydde opp i problemene :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...