Gå til innhold

Barnevakt lønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal sitte barnevakt neste fredag, og lurte på hvor mye det er normalt å tjene? Jeg er 18 år gammel, og skal sitte barnevakt fra kl 18.00-01:00, for tre barn i alderen 1, 5 og 8. Jeg lurer på detteda foreldrene til barna har spurt meg hva "jeg vil ha" :) Hva er normal lønn?

Anonymous poster hash: 0f40d...116
Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 timer - 500 kr pluss mat.

Anonymous poster hash: 37959...df2
Skrevet

500+mat høres helt gjennomsnittlig ut

Skrevet

Okei :)

Anonymous poster hash: 0f40d...116
Skrevet

Lurer på det samme, bare at jeg skal ha barnevakt. Er ikke 500 fryktelig mye for en kveld? Da har hvertfall ikke jeg råd til å ha barnevakt noe særlig ofte. Skal man ut og spise og på kino f eks blir det en VELDIG dyr kveld. Og vi er et ektepar med gjennomsnittlig inntekt.

Anonymous poster hash: 58a05...0c6

Skrevet

Jeg fikk 80 kr timen i 2004... Mens jeg gikk på høgskolen. Lønna bør jo ikke ha gått ned på den tiden!

Skrevet

500 per kveld er standard her vi bor i hvert fall. Jeg synes det blir smålig å gi noe mindre enn det.

Anonymous poster hash: fa3ce...50d
Skrevet

Er ikke 500 fryktelig mye for en kveld? Da har hvertfall ikke jeg råd til å ha barnevakt noe særlig ofte. Skal man ut og spise og på kino f eks blir det en VELDIG dyr kveld. Og vi er et ektepar med gjennomsnittlig inntekt.

Da blir det jo dyrt på grunn av middagen og kinoen, ikke på grunn av barnevakten.

Anonymous poster hash: fa3ce...50d

• Liker 2
Skrevet

Lurer på det samme, bare at jeg skal ha barnevakt. Er ikke 500 fryktelig mye for en kveld? Da har hvertfall ikke jeg råd til å ha barnevakt noe særlig ofte. Skal man ut og spise og på kino f eks blir det en VELDIG dyr kveld. Og vi er et ektepar med gjennomsnittlig inntekt.

500 kroner for 7 timer, og enda til kl 1 på natta, og ansvaret for 3 barn. Dette tilsvarer bare ca. 70 kroner timen. Hvis du synes dette er for mye, bør du la være å ha barnevakt. Det ville vært skammelig å betale mindre, ikke minst når vi her snakker om nattarbeid. Jeg ville betalt 100 kroner timen.

Anonymous poster hash: 369bb...8e0

• Liker 1
Skrevet

Vi betaler 1500 kr/kvelden.

Anonymous poster hash: 146e7...e11
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...