Kanko Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Fått en diett av personlig trener og kostholdsveileder, der målet er å gå ned i fettprosenten som nå ligger på 21%. står at jeg skal ha en kvart med ris til lunsj, kvart med pasta til middag og havregrynsgrøt til kvelds. Trener 4-6 ganger i uka - kondisjon og styrke, men kan det stemme at jeg skal ha såpass med karbohydrater? Ønsker å høre fra noen som har peiling og erfaring! Med en kvart mener jeg altså en kvartdel av fatet.
Gjest Runforit Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Fått en diett av personlig trener og kostholdsveileder, der målet er å gå ned i fettprosenten som nå ligger på 21%. står at jeg skal ha en kvart med ris til lunsj, kvart med pasta til middag og havregrynsgrøt til kvelds. Trener 4-6 ganger i uka - kondisjon og styrke, men kan det stemme at jeg skal ha såpass med karbohydrater? Ønsker å høre fra noen som har peiling og erfaring! Med en kvart mener jeg altså en kvartdel av fatet. Går ut i fra det er kun karbsene du nevner her og at det er mer mat til hvert måltid? Uansett så kan du spise karbs og gå ned i vekt. Det viktigste er at du går i moderat underskudd.
Kanko Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2014 Går ut i fra det er kun karbsene du nevner her og at det er mer mat til hvert måltid? Uansett så kan du spise karbs og gå ned i vekt. Det viktigste er at du går i moderat underskudd. Ja, selvsagt! vil ikkje gå ut med resten da det kan påvirke andre Var bare de karbohydratene jeg begynte å stusse på.. synes det virket mer enn nødvendig..
Gjest Runforit Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Ja, selvsagt! vil ikkje gå ut med resten da det kan påvirke andre Var bare de karbohydratene jeg begynte å stusse på.. synes det virket mer enn nødvendig.. Var ikke mye karbs det der. Men for å få en pekepinn om at du ikke er på bærtur. Høyde, alder og vekt og hvor mange kalorier har du blitt anbefalt å innta?
Kanko Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2014 Var ikke mye karbs det der. Men for å få en pekepinn om at du ikke er på bærtur. Høyde, alder og vekt og hvor mange kalorier har du blitt anbefalt å innta? 1.66 20 år 60 kg Hvor mange kalorier jeg trenger har han ikke sagt noe om dessverre.. men tok en inbodyanalyse, så regner med at han har gått utifra det..
Gjest Runforit Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 1.66 20 år 60 kg Hvor mange kalorier jeg trenger har han ikke sagt noe om dessverre.. men tok en inbodyanalyse, så regner med at han har gått utifra det.. Ok. For at du skal gå ned i fettprosent så må du i et moderat underskudd og da bør en jo vite ca. hvor mange kalorier du har inntatt for å ligge på 21% slik at kostholdet og treningen sammen med rett inntak av mat kan hjelpe deg å nå målet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå